piektdiena, 2017. gada 13. oktobris

TRILOĢIJAS / SĒRIJAS, KURAS ESMU PABEIGUSI




Gadu gaitā esmu sākusi burtiski miljons sērijas un triloģijas. Protams, daudzas no tām esmu arī pabeigusi, un šoreiz vēlos par tām pastāstīt.




1. Marie Lu "Legend". Viena no manām mīļākajām triloģijām. Vismaz šeit visas 3 grāmatas ir lieliskas, nevis viss tiek sabojāts 2. daļā.
2. Michelle Hodkin "Mara Dyer". Interesanta paranormāla triloģija par meiteni, kas var pat nogalināt ar domu spēku, tomēr par 3.daļu neesmu sajūsmā.
3. Jenny Han "To All the Boys I've Loved Before". Mīļa, jauka triloģija ar jauniešu drāmu. Par šo jau esmu rakstījusi atsauksmi, ko var izlasīt ŠEIT
4. Rick Riordan "Percy Jackson and the Olympians". Biju pat piemirsusi, kādā sajūsmā esmu par šo sēriju. Viens no labākajiem middle-grade autoriem, kuru darbus esmu lasījusi. Par otro daļu atsauksme ŠEIT,  trešo daļu arī uzrakstīju atsauksmi ŠEIT
5. Rick Yancey "The Fifth Wave". Cik žēl, ka man patika tikai pirmā daļa - ar katru nākamo kļuva arvien ļaunāk, līdz 3. grāmatas beigās gribēju to sviest pret sienu. Recenzija par pirmo grāmatu
6. Marissa Mayer "The Lunar Chronicles". Viena no manām visu laiku mīļākajām sāgām, pat neskatoties uz to, ka ceturtā daļa likās mazliet ievilkta. Lai nu kā, sāgas otrā daļa pat bija mana 2016. gada mīļākā grāmata. Par pirmo daļu esmu uzrakstījusi arī atsauksmi
7. Stefānija Meiere "Krēsla". Šeit pat nav, ko teikt. Bija laiks, kad visi lasīja "Krēslu", un es arī. 
8. Veronika Rota "Citādie". Man patika. Zinu, ka lielākajai daļai riebjas otrā un trešā daļa, un es pat saprotu, kāpēc, tomēr man tik un tā patīk. Par trešo daļu varat lasīt ŠEIT.
9. Gayle Forman "If I Stay". Viens no tiem gadījumiem, kad, manuprāt, vajadzēja to atstāt kā vienu grāmatu, nevis pārvērst to par duoloģiju, lai gan neteikšu, ka bija slikti. Man likās interesanti, un tomēr bez tās otrā daļas varēja iztikt. Atsauksme par 1. daļu ŠEIT, par 2. daļu ŠEIT
10. Joe Hill "Locke & Key". Manuprāt, diezgan interesanta grafisko noveļu sērija, kas ir arī mazliet ar šausmu stāsta pieskaņu. 
11. Jonathan Luna "Alex + Ada". Laikam mana mīļākā grafisko noveļu triloģija. Oriģināls, aizraujošs stāsts un ļoti skaisti zīmējumi. Noteikti iesaku!
12. Sūzena Kolinsa "Bada spēles". Kurš gan nav lasījis "Bada spēles"? 
13. Stephanie Perkins "Anna and the French Kiss". Šogad pārlasīju visu triloģiju, un esmu vienkārši sajūsmā par šīs autores rakstīšanas stilu un idejām. Par pirmo daļu varat lasīt ŠEIT
14. Jenny Han "Summer". Viegla lasāmviela, kuru lasot, nav īpaši jāiespringst. Protams, tā nav augstākās klases literatūra. Par 1. grāmatu atsauksme ŠEIT
15. Colleen Hoover "Slammed". Diezgan daudz jauniešu drāmas, problēmas ar to, ka divi cilvēki nevar būt kopā, pat ja mīl viens otru vairāk par visu. Vienvārdsakot - īsta drāma, kas ik pa brīdim jau sāka kaitināt. 
16. Kiera Cass "The Selection". Viena no manām guilty pleasure sērijām (un grāmatām), bet, ak Kungs, kā es mīlu šīs grāmatas! Jau atkal liekas, ka triloģiju nevajadzēja pārvērst par sēriju, bet tās jau ir tikai manas subjektīvās domas. Par pirmo daļu pat uzrakstīju atsauksmi
17. Kasandra Klēra "The Mortal Instruments". Vēl viena sērija, ko droši vien visi ir lasījuši, vismaz daļēji. Ļoti, ļoti mīlu varoņus un visu, kas notiek grāmatās (izņemot 4. daļu), un nevaru nepieminēt, ka arī seriāls ir burvīgs!
18. Allie Condie "Matched". Ienīstu šo triloģiju. Labi, pirmā daļa bija vēl interesanta, lai arī ne visai oriģināla. Otrā daļa bija paciešama, bet trešā grāmata... nepārspīlējot teikšu, ka izlaidu lielāko daļu grāmatas, un, izlasot pēdējo nodaļu, sapratu, ka nekas tur nenotika. Par pirmo grāmatu arī uzrakstīju atsauksmi
19. Salla Simuka "Sārta kā asins". Labs detektīstāsts, par kuru arī esmu uzraktījusi atsauksmes: "Sārta kā asins""Balta kā sniegs""Melna kā ogle"

20. Rišela Mīda "Vampīru akadēmija". Vēl viena guilty pleasure sērija. Man patika, it īpaši Dimitrijs. Par 1. daļu atsauksme ŠEIT, par 2. daļu ŠEIT, par 3. daļu ŠEIT, par 4. daļu ŠEIT
21. Emmy Laybourne "Monument 14". Godīgi sakot, esmu piemirsusi, kas notika šajā triloģijā, atceros tikai galveno ideju un to, ka man patika. 
22. Jonathan Hickman "East of West". Šo arī neatceros, bet tikai tāpēc, ka man nepatika. 
23. Laura Dreiže "Danse Macabre". Vismaz viens latviešu autors! Atsauksmes ir šeit: Deja ar nāvi, Zem mākslīgām zvaigznēm, Debesu lauskas
24. Anna Banks "The Syrena Legacy". Ļoti oriģināla, viegla, vasarīga lasāmviela. 
25. Art Spiegelman "Maus". Lasīju šo tikai tāpēc, ka man ļoti patīk vēsturiskas grāmatas, it īpaši tās, kur darbība notiek Otrā pasaules kara laikā (nu patīk man tā tēma, ko darīt), tomēr man nepatika zīmējumi, lai gan stāsts bija samērā labs. 
26. Lemonijs Snikets "Nelaimīgo notikumu virkne". Viegla lasāmviela gan jaunākiem, gan vecākiem lasītājiem. 
27. Hollija Bleka "Spaidervika hronikas". Šo es arī īpaši neatceros, jo lasīju lasīšanas maratona laikā, kau, spriežot pēc Goodreads, man patika.
28. Lorena Olivera "Delīrijs". Viena no tām triloģijām, kuras labāk nebūtu. Zinu, ka cilvēki ir sajūsmā, tomēr es iemīlējos tikai pirmajā grāmatā. 
29. Patriks Ness "The Chaos Walking". Ļoti, ļoti oriģināls darbs ar fantastiski izklāstītiem notikumiem. 
30. Stīgs Lārsons "Millenium". Šī triloģija jau ir nopietnāka par lielāko daļu šajā sarakstā pieminēto. Atceros, kā biju stāvā sajūsmā par visu, kas tur notika. 
31. Richelle Mead "Bloodlines". Ko gan tur teikt - es mīlu Sidneju, es mīlu Adrianu, es vienkārši mīlu visu, kas tur notika. 


Izrādās, ka esmu pabeigusi ļoti daudz sēriju. Varbūt ir kāda triloģija vai sērija, ko šeit nepieminēju, bet ko jūs ieteiktu man izlasīt? Būtu ļoti priecīga par ieteikumiem. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru