svētdiena, 2014. gada 5. oktobris

THE TITAN'S CURSE by Rick Riordan

Sērijas "Persijs Džeksons un olimpieši"
3.daļa: "The Titan's Curse"
 

Arī šo grāmatu lasīju Bout-of-books 11.0 laikā un, teikšu godīgi, gandrīz neko neatceros (varbūt tāpēc, ka lasīju vēlu naktī vai tāpēc, ka tas bija sen. Varbūt vainīgi abi iemesli.). Nezinu, cik gara un interesanta būs šī recenzija, jo man tiešām nav daudz, ko teikt.

 

Šajā daļā Persijs Džeksons, Tallija, Grovers un Anabeta atrod jaunus pusdievus, taču, mēģinot paziņot māsai un brālim par notiekošo, visiem uzbrūk mantikors, Anabeta nokrīt no klints un pazūd bez vēsts...

 
 
 

 
 
 
Nezinu, kāpēc, bet šī grāmata man patika mazāk nekā iepriekšējās divas. Tam varētu būt vairāki iemesli:
  1. Iepriekšējās lasīju latvisi un bija grūti "pārlēkt" uz angļu valodu;
  2. Bija daudz kaitinošu varoņu, piemēram, Bjanka un Niko, un arī Tallija. Nē, protams, man ļoti patika, ka bija jauni tēli, tomēr... Tomēr pirmajās grāmatās Riordans nesalika uz laukuma visus, kam ir "ģeniāla" loģika. Nu labi, vismaz Bjanka pazuda drīz;
  3. Kā jau pirmajā punktā minēju, angļu valodas dēļ brīžiem nespēju saprast, kas notiek un apstulbusi urbos telefona ekrānā;
  4. Tas, ka Persijs diezgan bieži arī pats bija stulbs;
  5. Ak jā, sākumā, kad uzzināju grāmatas ideju (to, ka šoreiz, atšķirībā no 2.daļas, pazudīs Anabeta), man bija tāds:
 
 
Un nē, es nesaku, ka otrās daļas ideja bija mēsls, tieši otrādi - TAS TIK BIJA AWESOME, bet, bet, BET, ja tas pats atkārtotos arī šajā daļā, tās būtu pusdienas mušām.
 
~~~~
 
Labi, patiesībā grāmata ir patiešām baudāma, un tas, ka šajā daļā pazūd tieši Anabeta, visu padarīja burvīgāku; tas, kā viņas visiem (Persijam) pietrūka, tas, kā man viņas pietrūka, radīja sajūtu, ka viņa ir viena no maniem mīļākajiem varoņiem.
 
Okay, Okay, Riks Riordans IR ģēnijs. Viņš raksta tik aizraujoši un interesanti, ka ir neiespējami atrauties, tāpēc lieku šādu atzīmi:
 
 
 
 
8/10

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru