sestdiena, 2019. gada 29. jūnijs

MID YEAR BOOK FREAK OUT TAG 2019




Iepriekšējos 2 gadus jau atbildēju uz šī taga jautājumiem, un izlēmu to izdarīt atkal. 


2019. gads lasīšanas ziņā ir diezgan ražīgs salīdzinājumā ar 2018., jo šogad pusgada laikā jau esmu izlasījusi vairāk, nekā pagājušajā gadā visa gada laikā.  6 mēnešu laikā esmu izlasījusi 45 grāmatas, no kurām pārlasīju, tātad paliek 41 jaunu grāmatu. Sadalot šīs grāmatas pēc vērtējuma, sanāk šādi:



  • 5 zvaigznītes - grāmatas
  • 4 zvaigznītes - 17 grāmatas
  • 3 zvaigznītes - 14 grāmatas
  • 2 zvaigznītes - grāmatas
  • 1 zvaigznīte - 1 grāmata

Kopumā liekas, ka šogad esmu izlasījusi daudz vairāk viduvēju grāmatu, nekā citus gadus, bet tajā pašā laikā 5 grāmatām ir visaugstākais novērtējums, līdz ar to nav nemaz tik briesmīgi. Nu ko, ķersimies klāt jautājumiem?




1. Labākā šogad izlasītā grāmata: 

Uhh, ir diezgan daudz ļoti, ļoti labu grāmatu, kuras izlasīju šo 6 mēnešu laikā. Dažas grāmatas bija brīnišķīgas pašas par sevi (stāsts un tā laika attēlojums, ideja, utt (piemēram, "Kalpone")), bet es izlēmu izvēlēties grāmatu, kas man pašai emocionāli patika vislabāk (lai gan tādu arī bija vairākas). Beigās tomēr izlēmu minēt Hollijas Būrnas "How Hard Can Love Be?" 

Citas iemīļotas grāmatas:





2. Labākais šogad izlasītais sērijas turpinājums:

Pēdējā laikā lasu ļoti maz sērijas turpinājumus (šogad esmu izlasījusi tikai 2), un viens no tiem man ļoti nepatika, tāpēc vienīgais, ko varu minēt ir Lī Bardugo "Blēžu karaļvalsts".

3. Nesen izdota grāmata, ko vēlies, bet neesi paspējis izlasīt:

Ir daudz tādu grāmatu, tāpēc minēšu vairākas:
  • Sarah Dessen "The Rest of the Story";
  • Elizabeth Acevedo "With the Fire on High";
  • Jennifer Dugan "Hot Dog Girl".
4. Gaidītākā gada otrās puses grāmata:

Noteikti ir daudz tādu grāmatu, par kuru izdošanu nemaz vēl nav zināms, bet mana visgaidītākā noteikti ir Rūtas Šepetis jaunā grāmata "The Fountains of Silence"

5. Vislielākā vilšanās:

Kad domāju par šo jautājumu, man šķiet, ka šogad esmu izlasījusi daudz grāmatu, par kurām nācās vilties. Dažas no tām: 


6. Lielākais pārsteigums:

Čārlza Mārtina "Kalns starp mums". Nez kāpēc likās, ka man nepatiks šī grāmata, bet tā man pat ļoti patika. Filmu gan vēl neesmu redzējusi. 

7. Jauns mīļākais autors:


Diemžēl nevaru minēt nevienu jaunu mīļāko autoru. Pirmkārt, kāds autors kļūst par vienu no maniem mīļākajiem autoriem tikai pēc tam, kad esmu izlasjusi vismaz 2-3 viņa grāmatas. Nedomāju, ka pēc 1 grāmatas var kaut ko baigi spriest, jo 1 grāmata var būt lieliska, kamēr pārējās var nepatikt. Otrkārt, šogad esmu daudz lasījusi no jau iepriekš lasītiem autoriem. No jaunajiem, ko emsu šogad lasījusi, man patika Vicky Skinner un Holly Bourne rakstīšanas stils. 

8. Jaunākā simpātija:

Īsti nezinu, vai pēdējā laikā esmu tam pievērsusi uzmanību, drīzāk man vienkārši patīk daudzi varoņi. Kā vienu var minēt, piemēram, Kailu no "How Hard Can Love Be?". 


9. Jauns mīļākais varonis:

Kazs Brekers no "Vārnu sešineka".

10. Grāmata, kuras dēļ raudāji: 

Neesmu raudājusi grāmatas dēļ. 

11. Grāmata, kas padarīja tevi laimīgu:

Danielas Stīlas "A Perfect Life".

12. Mīļākā grāmatas ekranizācija, ko esi šogad redzējis:

Šogad esmu redzējusi tikai dažas ekranizācijas (tai skaitā vēlreiz noskatījos "Divergent" triloģijas ekranizācijas), tāpēc minēšu to pašu Divergent.

13. Mīļākā recenzija, ko esi uzrakstījis šogad:

Šis jautājums vienmēr sagādā lielas problēmas, jo nekad par to nedomāju... 

14. Skaistākā grāmata, ko esi iegādājies / saņēmis / izlasījis šogad:



Šogad esmu nopirkusi vien 2-3 grāmatas, un, tā kā nav pārāk lielas izvēles, minēšu skaistāko šogad lasīto grāmatu (lasīju telefonā):


Vai nav skaists vāks? :))

15. Grāmatas, ko vēlies izlasīt līdz gada beigām:

Uhhh, tādu grāmatu ir tiešām daudz, bet nosaukšu tikai dažas (neiekļaujot grāmatas no 3. jautājuma):

  • Kasie West "Love, Life & the List" & "Lucky in Love ";
  • Siobhan Vivien "Stay Sweet";
  • Sandhya Menon "From Twinkle, with Love";
  • A. S. King "Ask The Passengers";
  • Emery Lord "The Names They Gave Us";
  • Miranda Kenneally "Breathe, Annie, Breathe". 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru