ceturtdiena, 2019. gada 28. februāris

Lī Bardugo "BLĒŽU KARAĻVALSTS"

Mēneša sākumā izlasīju "Vārnu sešinieku", un atceros, ka liels bija mans pārsteigums, kad pavisam nejauši uzzināju, ka arī 2. duoloģijas daļa jau ir iztulkota latviski. Atzīšos, ka biju pat nelielā šokā, ņemot vērā, ka latviski sērijas tiek tulkotas gaužām lēni. Tāpēc uzreiz gribēju šo grāmatu izlasīt, jo biju iemīlējusi pirmo daļu. 

Kazs Brekers un viņa komanda tikko veikuši vispārdrošāko laupīšanu, kāda vien iedomājama. Tomēr tā vietā, lai saņemtu dāsnu atalgojumu, viņiem nākas cīnīties par savām dzīvībām. Viņi ir piekrāpti, novājināti, un viņiem trūkst resursu, sabiedroto un cerību uz izdošanos. Kamēr pilsētas ielās plosās karš, tiek pamatīgi pārbaudīta draugu savstarpējā uzticība. Lai ko tas maksātu… Kazam un viņa komandai nāksies pacensties izkļūt no šīs ķezas kā uzvarētājiem. 



Kā jau minēju, ļoti iemīlēju pirmo daļu, tāpēc arī šo grāmatu gribēju iemīlēt tik ļoti, bet... Diemžēl kaut kā atkal pietrūka. Un, ja pirmajā daļā es vēl cerēju, ka gan jau saņemšu to, ko gaidu, turpinājumā, tad tagad jau visas cerības izrādījās veltas un es paliku lielā mērā vīlusies. Man pat nebija nekādas motivācijas lasīt šo grāmatu. Pabeidzu to tikai tāpēc, ka cerēju - pēdējās nodaļas noteikti būs izcilas un izglābs visu situāciju! Tomēr vienā no pēdējām nodaļām viss kļuva vēl sliktāk, jo es paliku nenormāli dusmīga uz autori (joprojām dusmojos) par to, ko vņa izdarīja ar vienu no Vārnu sešinieka. Viņiem visiem bija jāpaliek dzīviem! 

Pirmajā grāmatā piedzīvojums likās daudz lielāks un grandiozāks, tagad jau viss likās pat garlaicīgi. Šajā daļā varoņi cenšas atriebties van Ekam, kurš viņus piemuļķojis, un, protams, viņiem tas arī izdodas. Izdodas atgūt savu naudu, izdodas uzvarēt visus ļaunos. 

Ļoti gaidīju, ka "Blēžu karaļvalstī" saņemšu vairāk mīlestības. Haha, ceri vien! Jā, šeit bija vairāk jūtu starp Ņinu un Matiasu, bet mani mīļie Kazs un Ineža joprojām neko neizrādīja viens otram, lai gan viņi būtu tik labs pāris! 

Lai nu kā, man ļoti patika, ka šajā grāmatā mēs vēl vairāk un dziļāk izprotam to, kāpēc varoņi ir tādi, kādi ir. Lasītāji tiek vairāk iepazīstināti ar varoņu dzīvēm un vēsturēm, kas man ļoti patika, un tomēr ar to nepietika, lai es grāmatu iemīlētu. 




7/10




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru