ceturtdiena, 2019. gada 20. jūnijs

LISTEN TO YOUR HEART by Kasie West

Šai grāmatai ķēros klāt tad, kad izlēmu, ka vēlos izlasīt kaut ko super vieglu un ātru. Un, tā kā Keisija Vesta ir viena no manām mīļākajām autorēm (un arī tāpēc, ka jau gandrīz gadu nebiju lasījusi viņas grāmatas, jo gribēju tās iegādāties un tikai tad lasīt), izlēmu beidzot šo grāmatu izlasīt, un, ak jel, cik priecīga esmu, ka pieķēros tai!

Šis ir stāsts par Keitu, kuras ģimene dzīvo pie ezera - viņiem pieder ūdens piederumu nomas uzņēmums, un Keita visu dzīvi ir vēlējusies tikai vienu - vienu dienu vadīt šo biznesu. Ezers Keitai ir viss. Sākoties jaunajam mācību gadam, Keita ar draudzeni Alanu piesakās podkāstu klasei, un tieši Keita kļūst par  skolas podkāsta vadītāju. Drīz vien uz podkāstu piezvana kāds puisis, stāstīdams par savām problēmām, un Keitai šķiet, ka tas ir Diego, puisis, kurš tik ļoti patīk Keitas labākajai draudzenei Alanai. Drīz arī Keita saskaras ar vienu problēmu - meitene saprot, ka viņai ir jūtas pret Diego...



Kad sāku lasīt šo grāmatu, zināju, ka tā būs ļoti ātra un aizraujoša lasāmviela, un tā arī bija - izlasīju šo grāmatu mazāk nekā 2 dienu laikā. Kārtējo reizi pārliecinos, ka Keisija Vesta ir brīnišķīga rakstniece, arī šoreiz viņa nelika vilties. Ja vēl neesat lasījuši nevienu Keisijas Vestas grāmatu, tad ko jūs gaidāt?!

Man ļoti patika, ka galvenā uzmanība šajā grāmatā bija pievērsta divām man mīļām lietām - ūdenim (ezeram) un podkāstiem, kurus pirms pāris mēnešiem sāku aktīvi klausīties. Agrāk podkāsti man likās kā kaut kas ļoti tāls un nesaprotams, bet tad viena no manām mīļākajām jūtūberēm sāka podkāstu ar /avu vīru, un ar to arī sākās mana podkāstu klausīšanās vēsture. Man ļoti patika, ka šajā grāmatā tika parādītas behind the scenes, cik daudz darba ir jāveic, lai publicētu vienu epizodi. "Listen to Your Heart" podkāsts bija diezgan interesants, jo ikviens varēja zvanīt "uz studiju" un lūgt padomus (šis podkāsts bija kā padomu došana studentiem), un reiz arī Diego piezvanīja, bet viņš nezināja, ka Keita saprata, ka tas ir viņš.

Vēl man ļoti patika, ka Keita beidzot darīja kaut ko, kas ir "ārpus viņas komforta zonas" un patiesībā ļoti labi vadīja šo podkāstu, lai gan sākumā viņai likās, ka skolotāja pieļāvusi briesmīgu kļūdu.

Protams, man ļoti patika Keitas un Diego draudzība, kas lēnām pārauga mīlestībā, Keisija Vesta raksta pašu jaukāko romanci. 

Vēl varu minēt to "ienaidnieku" aspektu - Frenka Janga ģimenei pieder lielākā daļa mazās pilsētas uzņēmumu, un viņi grib prvatizēt arī Keitas ģimenes zemes, visādi cenšoties viņus iegāzt, bet tad arī Frenks ir Keitas podkāsta klasē, un pamazām viņi sāk pavadīt vairāk laika kopā un pat kļūst par draugiem, kas man ļoti patika, tas lika smaidīt un justies laimīgai. 

Kā jau noteikti sapratāt, šī grāmata man tiešām ļoti, ļoti patika, un drīz vien lasīšu arī nākamo Keisijas Vestas grāmatu - pašlaik man palikušas 3 nelasītas viņas grāmatas.



9/10

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru