trešdiena, 2019. gada 23. janvāris

HOW HARD CAN LOVE BE by Holly Bourne

Par šo grāmatu es īsti daudz neko nezināju, bet, kad ieraudzīju bibliotēkā, izlēmu, ka varētu izlasīt.  Ideja izklausījās interesanta, un tagad es priecājos, ka paņēmu šo grāmatu. 

Stāsts ir par septiņpadsmitgadīgo  meiteni Emberu. Viņa dzīvo Lielbritānijā ar tēvu un briesmīgo pamāti. Pirms diviem gadiem Emberas māte pameta meitu un vīru un aizbrauca kopā ar savu jauno puisi Kevinu uz Ameriku. Tagad, vasarā, Embera ir izlēmusi doties uz Ameriku strādāt Kevina un mātes bērnu nometnē, bet visvairāk viņa grib pavadīt laiku kopā ar savu māti, viņa grib izjust mātes mīlestību, kuras viņai tik ļoti pietrūkst, taču vai viss var būt tik vienkārši?



Sākšu jau ar to, ka man ļoti patīk ideja par vasaras nometni. Arī es esmu strādājusi vairākās bērnu nometnēs (brīvprātīgi, nesaņemot par to atalgojumu), tāpēc man bija interesanti lasīt, kā autore to attēlos, un, godīgi sakot, es biju ļoti priecīga, ka šī grāmata aprakstīja visu tā, kā ir - visas grūtības darbā ar bērniem un to, ka pēc piecām sešām dienām tu jau jūties izspiests citrons. Nometne, uz kuru devās Embera, ilga piecas nedēļas, kas ir vēl trakāk, es pat nevaru iedomāties, cik grūti tas varētu būt, bet vismaz bija brīvdienas, kad viņi varēja atpūsties, jo uz nometni atbrauca "aizvietotāji". 

Protams, ka es zināju, ka šī grāmata būs par mīlestību, jau grāmatas nosaukums par to vēsta, taču vēlos arī to pieminēt. Man patika Emberas un Kaila attiecības, patika, ka tā nebija insta-love, bet viss attīstījās pakāpeniski, un, lai arī es gaidīju, ka viņš aizvedīs Emberu uz dažām dienām prom, es negaidīju to, kas notika beigās, tomēr to es nestāstīšu, jums pašiem jāizlasa, lai to noskaidrotu. Lai nu kā, viss nebija tik ideāli, jo dažreiz mani kaitināja Kaila uzvedība, piemēram, viņš uzskatīja sevi par pilnīgi parastu cilvēku, kam nav nekādu interešu un iecienītāko filmu/ mūzikas. Piemēram, kad Embera jautāja, kas viņam patīk, viņš vienkārši atbildēja "nezinu", un tas mani mazliet kaitināja. Vai tiešām ir tāds cilvēks, kam nav pašam savu interešu un kas dara tikai to, ko citi no viņa sagaida? Tomēr, neskatoties uz to, Kails bija jauks puisis un atbalstīja Emberu, un tas ir pats svarīgākais.

Vēl man ļoti patika aspekts par Emberas un mātes attiecībām. Autore tiešām labi parādīja, ka Emberas māte nebija no tām labākajām, un es ilgi nevarēju saprast, kāpēc viņa tā rīkojās, līdz beigās atklājās tas īstais iemesls, taču tas gan nepadarīja visu par nebijušu, jo Emberai tik un tā sāpēja, un, manuprāt, šīs attiecības bija parādītas ļoti reālas. 

Kopumā man šī grāmata ļoti, ļoti patika, un tas vēlreiz pierāda, ka vajag lasīt arī tās grāmatas, no kurām neko labu negaidi, jo tieši šī grāmata kļuva par vienu no maniem favorītiem un lika justies silti un smaidīt.


8,5/10




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru