sestdiena, 2019. gada 19. janvāris

THE ELITE by Kiera Cass

Jau pirms vairākiem gadiem lasīju "The Selection" un arī pārējās daļas pēc tam izlasīju, bet kaut kā recenzijas uzrakstīju tikai par pirmo grāmatu. Un šogad man kaut kā radās ideja pārlasīt šīs grāmatas, jo kāpēc gan ne? Man tās patika (īpaši pirmās 3 daļas), tāpēc arī neredzēju iemeslu, kāpēc nepārlasīt. 

Stāsts par Ameriku Singeri turpinās tur, kur beidzās pirmā daļa - pilī ir palikušas sešas meitenes jeb "Elite". Katra no meitenēm vēlas kļūt par prinča Maksona līgavu, bet kura būs īstā un vienīgā? 



Šī ir ļoti viegla lasāmviela, un šoreiz katru grāmatu izlasīju 2 dienu laikā. Protams, šī nav nekāda "augstākā literatūra", taču ir ļoti interesanti sekot līdzi notikumiem - tie risinās ļoti raiti un dažkārt ir pat spraigi momenti, kas neļauj nolikt grāmatu malā. Gribas uzzināt, kas notiks tālāk, līdz attopies pēdējā lappusē. 

Man ļoti patīk Maksons, viņš ir tiešām fantastisks, bet Ameriku gan es dažkārt nespēju saprast. Ja pirmajā daļā viņa nelikās kaitinoša, tad tagad es saprotu, kāpēc daudzi lasītāji teica, ka viņa kaitina. Neteikšu, ka tāda viņa bija visas grāmatas garumā, nē. Man pat bieži patika viņas uzvedība, tas, ka viņa nebaidījās iestāties par taisnību, pat ja karalim tas nepatika. Bet tas brīdis, kad Amerika nespēja saprast, kāpēc Maksons pavada laiku ar citām meitenēm un velta viņām uzmanību (lai gan tāds ir viņa uzdevums Atlasē, ne? Atrast sev līgavu!), lai gan pati tajā pašā laikā nevarēja izlemt, kurš no abiem viņai vajadzīgs - Aspens vai Maksons. Es nezinu. Tiešām nezinu nevienu pāri, kurš būtu iesaistīts šādā mīlas trīsstūrī. Bet nu labi, es priecājos, ka Amerika izdarīja pareizo izvēli. 

Lai nu kā, šī bija ļoti viegla un interesanta lasāmviela. Ja meklējat kaut ko nesarežģītu un tādu, lai  atslēgtos un atpūstos pēc smagas dienas, tad "The Selection" sērija ir laba izvēle. 


8/10

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru