piektdiena, 2019. gada 1. februāris

Janvārī izlasītais



Janvārī man bija daudz vairāk brīvā laika nekā citus mēnešus, galvenokārt tāpēc, ka šogad man nebija sesijas un nevajadzēja kārtot eksāmenus kā citiem studentiem, tāpēc varēju veltīt vairāk laika lasīšanai, lai gan uz mēneša beigām man uzbruka reading slump un negribējās neko lasīt. Ļoti ceru, ka februārī man atkal būs vairak motivācijas!

Starp citu, izpildīju jau vienu punktu no 2019. gada lasīšanas plāniem - piedalījos lasīšanas maratonā Bout of Books 24.0, kura laikā tad arī izlasīju lielāko daļu grāmatu, par kurām šodien runāšu. Un vēl izdomāju, ka tagad katru mēnesi rakstīšu ne tikai par grāmatām, kuras izlasīju, bet arī nelielus datus par lasīšanu, lai gada beigās man būtu vieglāk visu skaitīt. 



Janvārī izlasītais. Kopā janvārī izlasīju 10 grāmatas, kas ir ļoti labi, ja salīdzinām ar iepriekšējiem mēnešiem. 

  • Fiziskās grāmatas: 6
  • Audiogrāmatas: 3
  • E-grāmatas: 1
  • Pārlasītās grāmatas: 3
  • Standalone: 4
  • Triloģijas / sērijas: 6
  • Autores sievietes: 8
  • Autori vīrieši: 2
  • Lasīti autori: 8
  • Nelasīti autori: 2
  • Grāmatas angliski: 7
  • Grāmatas latviski: 0
  • Grāmatas krieviski: 3
  • Book haul: 0
Nu ko, tagad varam ķerties klāt grāmatām, kuras izlasīju.



  1. Marie Rutkoski "The Winner's Kiss". Pēdējā grāmata triloģijā "The Winner's Trilogy", un, ja godīgi, šī grāmata man patika vismazāk no visas triloģijas. Nesaku gan, ka nepatika pavisam, bet nebija tik labi, kā iepriekšējās daļas (vismaz cik es atceros). 3/5
  2. Pārlasīju pirmās 3 daļas Kīras Kesas sērijā "The Selection": "The Selection", "The Elite", "The One". Visas 3 grāmatas bija ļoti interesantas un viegli lasāmas. 4,5/5
  3. Fredrik Backman "My Grandmother Asked Me to Tell You She Is Sorry". Laba audiogrāmata, vienai reizei visai izklaidējoši. 4/5
  4. Meredith Russo "If I Was Your Girl". Grāmata, kas ir ļoti ārpus manas komforta zonas, bet kopumā man patika. 4/5
  5. Khaled Hosseini "A Thousand Splendid Suns". Kā jau visas Hoseinī grāmatas, arī šī bija ļoti spēcīga un neaizmirstama. 4/5
  6. Holly Bourne "How Hard Can Love Be?" Mīļākā šajā mēnesī izlasītā grāmata, tiešām ļoti interesanta, aizraujoša un emocionāla. 5/5
  7. Helen Fielding "Bridget Jones's Diary" Brīžiem bija interesanti, brīžiem kaitināja pārmērīgais akcents uz Bridžetas svaru, lai gan patiesībā viņa nebija resna. Sēriju visticamāk neturpināšu. 
  8. Jenny Han "Shug". Vienīgā e-grāmata, ko izlasīju šomēnes - kamēr biju Berlīnē. Jauka grāmata par divpadsmitgadnieku problēmām un pirmo mīlestību. 3/5





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru