svētdiena, 2019. gada 3. februāris

SHUG by Jenny Han

Jenny Han ir "To All The Boys I've Loved Before" (mīlu tās grāmatas), tāpēc izdomāju izlasīt arī šo, turklāt es lasu dezgan maz grāmatu, kur galvenais varonis ir bērns, parasti lasu darbus, kur varoņiem ir 16+, tāpēc bija interesanti palasīt šo. 

Šis ir stāsts par divpadsmitgadīgo Annemariju, kura sāk mācības septītajā klasē. Annemarijai šķiet, ka nav nekā briesmīgāka par septīto klasi. Annemarijas draugi, kurus viņa ir pazinusi visu mūžu, vairs neuzvedas kā draugi un dzīve sāk mainīties, un meitene visvairāk vēlas, lai viss atgriežas tā, kā bija...




Šī ir ļoti viegla un ātra lasāmviela, un šajā grāmatā autore labi parāda divpadsmitgadīgo problēmas, to, ka viņiem šķiet, cik lielas ir viņu problēmas. Ļoti patika tas, ka autore parādīja, ka Annemarija bija ļoti nepārliecināta par sevi, viņai likās, ka viņa ir neglīta un nepatīk nevienam zēnam. Un tomēr man Annemarija ļoti patika.

Vēl man patika ģimenes attiecību aspekts, Annemarijas vecāku attiecības un mammas attiecības ar meitām (un rūpju trūkums), tas, ka meitenēm vajadzēja pašām rūpēties par sevi... 

Šo grāmatu ir vērts izlasīt vienu reizi, un esmu pārliecināta, ka tikpat ātri, kā izlasīju, es to arī aizmirsīšu, bet ik pa laikam ir vajadzīgas tādas grāmatas atslodzei, īpaši labi šāda grāmata der ceļojumam vai kādam vairāku dienu izbraukumam, kad negribas lauzīt galvu par sarežģītām sižeta līnijām un intrigām.



7/10



2 komentāri:

  1. Katru dienu kļuva par cīņu, kad uzzināju par mana vīra lietu. Es nevarēju ēst, gulēt, strādāt vai kaut ko darīt, nedomājot par to. Mūsu laulība bija uz sliekšņa beidzas, es varētu justies tā. Es nolēmu izmēģināt mīlas burvestību Dr. Obodo kad es atklāju savu informāciju tiešsaistē, un es sāku gaidīt, lai redzētu rezultātus.

    Mazāk nekā vienu dienu viņš pilnīgi mainīja savu attieksmi pret mani un pārtrauca lietu tajā pašā dienā.

    Paldies tik Tik Tik Tik daudz Dr. Obodo. Tu esi pārsteidzošs!!ja jums nepieciešama palīdzība, sazinieties ar Dr.Obodo via
    E-pasts : templeofanswer@hotmail.co.uk
    Whatsapp: +(234) 815 542548-1

    AtbildētDzēst
  2. Paldies par visu, Dr Makha! Pēc tam, kad es sazinājos ar jums, lai palīdzētu man pārtraukt šķiršanos no vīra, mans vīrs pārtrauca aizpildīt šķiršanās dokumentus, un tagad viss ir daudz labāk. Kā jūs teicāt, viss šķiršanās process ir atcelts, sliktā sieviete, kas radīja problēmas manā laulībā, ir pametusi manu vīru, un tagad mēs esam ļoti laimīgi kopā. Es dalos šajā dzīves pieredzē ar visiem, kas saskaras ar līdzīgiem izaicinājumiem attiecībās, laulībā vai jebkurā citā jautājumā. , jūs varat sazināties ar Dr Makha, izmantojot WhatsApp +1(815)564-3618
    Viņa pārvalda šādas burvestības:
    * mīlestības burvestības
    * kāzu burvestības
    * naudas maģija
    * skaista burvestība
    * laimes burvestība
    * Seksa pievilcības burvestības
    * AIDS izārstēšanas maģija
    * Kazino ala
    * Noņemtas nolādētās alas
    * Aizsardzības burvestība
    * loterijas maģija
    * Laimes burvestības
    * Auglības burvestība
    * Telekinēzes gredzens 💍
    E-pasts: makharituals@gmail.com
    Whatsapp +1(815)564-3618

    AtbildētDzēst