pirmdiena, 2019. gada 4. februāris

THE ONE by Kiera Cass

Trešā daļa Kīras Kasas sērijā "The Selection" jeb latviski "Prinča līgava". Arī šo pārlasīju, jo pirmo reizi lasīju 2015. gadā un, ja godīgi, neko daudz neatcerējos no šīs grāmatas, ja vienīgi vienu ļoti svarīgu notikumu, tāpēc arī bija interesanti un vērts pārlasīt, lai atsvaidzinātu savu atmiņu un redzētu, kas tad vēl tur notiek. 

Sacensības tuvojas noslēgumam, bet Meksons nesteidzas paziņot savu lēmumu. Varbūt viņam ir gluži labi iepaticies iet uz randiņiem ar visām meitenēm? Neviena no dalībniecēm nav gatava padoties. Kā zināms, mīlestībā un karā visi līdzekļi ir labi. Kura uzvarēs?Ja izvēli izdarītu karalis Klārksons, prinča tēvs, Amerika jau sen būtu izslēgta no Atlases. Meitenes nepakļāvīgais un impulsīvais raksturs karalim ir kā dadzis acī. Bet šoreiz pēdējo vārdu teiks princis...


Arī šī grāmata man ļoti patika, un es laikam palikšu pie viedokļa, ka triloģija tomēr ir vislabākā, nemaz nevajadzēja turpināt sēriju, lai gan, ja tā godīgi runājam, man būtu paticis lasīt tālāk Amerikas un Maksona stāstu, bet kopumā tas beidzās ļoti labā vietā un būtu labi, ja autore nemaz neturpinātu vēl stāstu par viņu meitu, kaut gan, protams, tajā nav nekā slikta. 
Lai nu kā, man ļoti patika pavērsieni arī šajā grāmatā, bija interesanti un mazliet neticami vērot, kā sākas attiecības starp karaļu ģimeni (tieši Maksonu) un Ziemeļu dumpiniekiem un kā vienīgā meitene, kura tika tajā iesaistīta, bija Amerika, bet nu es to sapratu, jo viņa bija vienīgā, kuraivarēja to uzticēt. 
Vēl man ļoti patika tas, kas notika ar Amerikas ģimeni. Protams, nav ļoti forši tā teikt, jo tas bija slikts notikums, bet man patika tas, ka viss nebija tik ideāli, kā tas varētu būt, dzīvojot pilī. Beidzot mēs redzējām kādas izteiktas emocijas no Amerikas. 
Protams, arī tas, ka Maksons beidzot uzzināja par Amerikas un Aspena attiecībām, bija labs pavērsiens, un, protams, es zināju, ka beigu beigās Maksons tik un tā izvēlēsies Ameriku, bet bija patīkami redzēt viņa spītību un raksturu. Lai gan bija skaidrs, ka viņš nespēs izvēlētiesmotru meiteni un sabojāt sev un Amerikai dzīvi, bija arī interesanti pavērot, kā šī situācija atrisināsies. 
Kopumā man ļoti patika šī grāmata, jau visu trīs daļu garumā šipoju Ameriku un Maksonu, un tagad beidzot viņu "laimīgās beigas" tikai sākas. Un vēl man liekas, ka no šīm grāmatām varētu uztaisīt labu seriālu. 
8/10



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru