piektdiena, 2018. gada 28. decembris

Decembrī izlasītais


Sveiciens decembrī! Jau atkal ir pagājis vesels mēnesis, kas nozīmē, ka jālūkojas atpakaļ un jāpastāsta arī jums, ko tad esmu izlasījusi pēdējā 2018. gada mēneša laikā. 



Decembrī izlasītais. Nezinu, kā, tomēr decembrī sanāca izlasīt vairāk, nekā iepriekšējo mēnešu laikā, kas, protams, mani ļoti priecē. Arī tagad, brīvajās dienās ir daudz laika, ko varētu veltīt lasīšana, bet es vēlos atpūsties, turklāt negribu tagad iesākt jaunu grāmatu un to nepabeigt. Jauno gadu vēlos sākt ar jaunu grāmatu, nevis turpināt no iepriekšējā. 




  1. Izlasīju 2 grāmatas angļu valodā. Viena no tām bija Dženiferas Nivenas "Holding Up The Universe". Šo biju iesākusi jau novembrī, tomēr pabeidzu tikai decembrī, tāpēc arī skaitu klāt šim mēnesim. Grāmata man patika, atsauksmi var izlasīt šeit. 4/5
  2. Otra grāmata, ko izlasīju angļu valodā, bija trīs īsstāstu grāmata - John Green, Maureen Johnson 7 Lauren Myracle "Let It Snow". Pret šo grāmatu man ir dalītas jūtas, vairāk par to var izlasīt recenzijā. 3/5
  3. Tāpat noklausījos 3 audiogrāmatas. Viena no tām bija burvīgā Kristinas Hannas grāmata "The Nightingale". Man šķiet, ka šī ir mana šī gada mīļākā grāmata. Uzrakstīju arī recenziju. 5/5
  4. Nākamā audiogrāmata bija "Annas Frankas dienasgrāmata", kas man patika, bet nebiju par to diži lielā sajūsmā. Vairāk var izlasīt šeit. 3/5
  5. Un, kā pēdējo šogad noklausījos Karen MsManus "One Of Us Is Lying". Bija diezgan interesanti, viegla lasāmviela atpūtai. Uzrakstīju arī recenziju. 4/5.





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru