svētdiena, 2018. gada 30. decembris

2018. GADA LASĪŠANAS KOPSAVILKUMS


Nu ko, arī 2018. gads ir galā, tāpēc laiks atskatīties uz padarīto, šajā gadījumā - izlasīto. Arī visus iepriekšējos gadus ar Sintiju veidojām šādus kopsavilkumus, tāpēc, ja ir vēlme palasīt, tie ir atrodami blogā zem sadaļas "Tags & challenges".




Šogad kopā izlasīta 31 grāmata. Daudz mazāk, nekā citus gadus, varētu pat teikt, ka tas ir sliktākais lasīšanas gads kopš 2013. gada. Atceros, kā mēdzu lasīt 100-150 grāmatas, un tagad 31liekas tik niecīgs skaitlis, bet ko darīt? Šogad nebija tik daudz laika lasīt, tāpēc sanācis kā sanācis. Savam priekam izlasītas 27 grāmatas, universitātes vajadzībām lasīju vēl mazāk - vien 4


  • Kopā izlasītas apmēram 10'862 lappuses.
  • Vidēji grāmatas biezums bija 350 lappuses, kas ir gandrīz par 100 lappusēm vairāk nekā 2017. gadā.
  • Īsākā grāmata bija Aleksandra Čaka "Mana paradīze" (202 lappuses).
  • Garākā grāmata bija Amie Kaufman & Jay Kristoff "Obsidio" (615 lappuses).
Tagad par tām 27 grāmatām, ko lasīju atpūtas brīžos. 

  • Izlasītas 2 grāmatas, kas biezākas par 500 lappusēm: jau minētais "Obsidio" un "Džeina Eira".
  • Vidēji katru mēnesi lasīju 2,25 grāmatas.
  • Vismazāk grāmatu izlasīts maijā, augustā, septembrī un oktobrī - 0. 
  • Visvairāk grāmatu izlasīts martā un decembrī - pa 5 grāmatām. 
  • Gada laikā esmu pārlasījusi 3 grāmatas:




  • Esmu pabeigusi 1 triloģiju / sēriju: "Illuminae Files". 
  • Iesāku vienu triloģiju - "Nyxia" -, kuru, visticamāk, neturpināšu. Pārējo laiku lasīju standalone grāmatas. 
  • Neesmu piedalījusies nevienā lasīšanas maratonā, galvenokārt tāpēc, ka maratoni parasti iekrīt laikā, kad es tāda vai citāda iemesla dēļ nevaru piedalīties. 
  • Tāpat šogad pirku daudz mazāk grāmatu. Šķiet, ka par savu naudu nopirku grāmatas 3, pārējās nedaudzas bija vai nu dāvinājums vai saņēmu no izdevniecībām apmaiņā pret godīgu recenziju.
  • Gada laikā esmu izlasījusi tikai 1 e-grāmatu, savukārt, atšķirībā no 2017. gada, esmu klausījusies daudz vairāk audiogrāmatu - 9, kas ir daudz, jo tā ir trešdaļa no visām izlasītajām grāmatām. 
  • Gada sākumā izveidoju sarakstu ar grāmatām, ko vēlos izlasīt, tā nu man ir gājis:

Mīļākā šogad izlasītā grāmata:



 Visas 2018. gadā izlasītās grāmatas pēc novērtējuma: interesanti ir tas, ka šogad nevienai grāmatai neesmu ielikusi 1 zvaigznīti. 


★ ★ 


★ ★ ★ 



★ ★ ★ ★ 



★ ★ ★ ★ ★ 



Nu ko, tā man gāja ar lasīšanu 2018. gadā. Redzēsim, kā veiksies nākošgad! 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru