pirmdiena, 2018. gada 31. decembris

LASĪŠANAS PLĀNI 2019.GADAM


Nu ko, 2018. gads ir gandrīz galā, kaut kur pasaulē jau ir gandrīz iestājies Jaunais gads, bet es vēlos vēl izdarīt pēdējos darbiņus šajā gadā un uzrakstīt par lasīšanas plāniem 2019. gadam. 

Pirms sākt, vēlējos novēlēt visiem laimīgu Jauno gadu un lai visi jūsu sapņi piepildās! Un atcerieties - viss ir mūsu galvās :) Domājiet labas domas un, pat ja pašlaik jūsu dzīvē ir tā saucamā melnā strīpa, esmu pārliecināta, ka jūs tiksiet tai pāri un viss būs labi, galvenais uz visu skatīties no gaišās puses un neuztraukties par lietām, ko nevarat mainīt un kas nav atkarīgas no jums. 




2019. gads būs notikumiem un piedzīvojumiem bagāts, un es jau to nevaru sagaidīt! Būs jāraksta bakalaura darbs, tāpat absolvēšu universitāti un ļoti, ļoti ceru, ka gada otrajā pusē piepildīsies manas dzīves lielākais sapnis (vai vismaz viens no lielākajiem), par ko pastāstīšu vēlāk. Līdz ar to man neatliks tik daudz laika veltīt lasīšanai un šim blogam, par ko uzreiz atvainojos tiem dažiem lasītājiem, kas ēl šeit ieklīst. Bet tagad ķersimies klāt tiem dažiem punktiem, kas man tomēr ir padomā. 

  1. Izpildīt Goodreads izaicinājumu. 2017. un 2018. gadā mans Goodreads izaicinājums bija 1 grāmata, bet jaunajā gadā vēlos atkal palielināt savu mērķi un izlasīt vismaz 24 grāmatas, kas īstenībā nav tik daudz - vien 2 grāmatas mēnesī -, taču, kā jau minēju, nezinu, cik daudz laika man būs lasīšanai. 
  2. Piedalīties 1 lasīšanas maratonā. Jau pirms pāris gadiem pamanīju, ka man uz lasīšanas maratoniem darbojas kaut kāds Mērfija likums - 95% maratonu, kuros vēlos piedalīties, iekrīt datumos, kad es fiziski nevaru tajos piedalīties - tie ir kādi svētki, ceļojumi, eksāmeni vai vēl kaut kas. Tomēr 2019. gadā vēlos piedalīties vismaz vienā maratonā.
  3. Atbrīvoties no grāmatām, kas man vairs nav vajadzīgas. Šis punkts pārceļo no 2018. gada, bet ļoti ceru, ka 2019. gadā to beidzot izdarīšu. Izlēmu lielāko daļu grāmatu aiznest uz bibliotēku, ņemot vērā, ka ibook.lv neviens tā arī nav pieteicies uz tām. 
  4. Rakstīt recenzijas. Ar šo 2018. gadā nebija problēmu, tāpēc arī 2019. gadam uzlieku mērķi rakstīt par visām (vai gandrīz visām) grāmatām, ko izlasu.
  5. Pirkt mazāk grāmatu. Lai arī kā es mīlu pirkt grāmatas, īpaši saņemt pilnīgi jaunas grāmatas pa pastu no Bookdepository, tas tomēr nav lēts prieks, un, tā kā mans mērķis ir iekrāt pēc iespējas vairāk naudas, būs vien jāizmanto bibliotēkas, vai, sliktākajā gadījumā, meklēšu kaut ko ibook. 

Un kādi ir jūsu lasīšanas plāni 2019. gadam? :) 






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru