piektdiena, 2018. gada 21. decembris

Anna Franka "ANNAS FRANKAS DIENASGRĀMATA"

Man šķiet, ikviens no jums zina par šo grāmatu, bet, ja ne, tad tagad zināsiet. Arī šo atradu audiogrāmatu programmā, un izlēmu izlasīt, ņemot vērā, ka man patīk vēsture un tā bija arī diezgan īsa. 

Šis ir patiess stāsts, kas  balstīta uz nīderlandiešu valodā rakstītās dienasgrāmatas, kuras autore ir Anna Frank (Anne Frank). Tā tapusi laikā, kad meitene divus gadus slēpusies kopā ar ģimeni nacistu okupētajā Nīderlandē. 1944. gadā ģimene tika aizturēta, un Anna Franka nomira no tīfa Bergenas-Belsenas koncentrācijas nometnē.  



Tā kā šī grāmata ir balstīta uz patiesiem notikumiem un visi cilvēki, kas tajā aprakstīti, kādreiz ir bijuši īsti cilvēki, nevis vienkārši tēli, man ir ļoti grūti to vērtēt, tāpēc šī recenzija būs īsāka par citām. Jā, šis stāsts man likās ļoti līdzīgs daudziem citiem, bet es nejūtos tā, it kā man būtu tiesības to kritizēt un teit, kas man tajā patika vai nepatika, jo tas viss notika īstenībā. 

Tomēr gribēju uzrakstīt, ka, manuprāt, šī grāmata ir jāizlasa katram. Jā, tas nav nekāds literatūras šedevrs, taču tas ir īsts stāsts ar īstiem cilvēkiem un īstiem jaunas ebreju meitenes pārdzīvojumiem nacistu okupētajā Niīderlandē. 

Lai nu kā, iesaku šo grāmatu izlasīt katram, un atzīmi šoreiz nelikšu. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru