piektdiena, 2018. gada 28. decembris

ONE OF US IS LYING by Karen M. MacManus

Grāmata, kuras lasīšanu apsvēru diezgan ilgi, jo atsauksmes bija gan labas, gan sliktas, turklāt mūsu pašu latviešu grāmatu blogeri izteicās diezgan negatīvi par šo darbu, tāpēc mani arī māca šaubas. Tomēr beigu beigās izlēmu to izlasīt, un, ziniet, šis atkal ir tas gadījums, kur der teiciens: "Kamēr neizmēģināsi uz savas ādas, nezināsi, kā ir patiesībā.". 


Šis ir stāsts par pieciem vidusskolas skolēniem, kuri tiek atstāti uz pēcstundām, tomēr ārā no klases iziet tikai četri no viņiem. Pirms pēcstundas ir beigušās, viens no šiem skolēniem - Saimons -, ir miris. Sākas izmeklēšana, un katram no četrinieka ir ko slēpt. Taču kurš no viņiem ir slepkava?


Ņemot vērā, ka sāku lasīt šo grāmatu ar diezgan skeptisku noskaņojumu, man šī grāmata pat ļoti patika. Katra nodaļa bija no cita tēla skatapunkta, un man ļoti patika, ka katram no četriem galvenajiem tēliem - Bronvinai, Adelaīdai, Kūperam un Neitam - bija ko slēpt no apkārtējiem. Jā, varbūt šie tēli arī bija diezgan klišejiski - gudrīte, skaistule, sportists un criminal -, tomēr man bija interesanti sekot līdzi viņu dzīvei un visu laiku domāt, kurš tad no viņiem ir īstais slepkava, lai gan līdz pat pēdējam cerēju, ka tas nav neviens no viņiem. 

Lasīju atsauksmes, ka bija ļoti viegli uzminēt, kāpēc patiesībā nomira Saimons, bet es neesmu Šerloks Holmss, un es to nesapratu līdz pat brīim, kad paši varoņi sāka visu saprast. Neteikšu, ka tā bija mizlīga intriga un kaut kas mind blowing, taču bija diezgan interesanti, un vēl man patika, kā paši četri galvenie varoņi sadraudzējās savā starpā, lai gan iepriekš pat tā īsti nesarunājās.

Kopumā man diezgan labi patika šī grāmata, bija interesanti sekot līdzi notikumiem, bet, ja meklējat kāu augstākās klases trilleri vai detektīvu, šī noteikti nav tā grāmata.


8/10





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru