ceturtdiena, 2018. gada 20. decembris

LET IT SNOW by John Green, Maureen Johnson and Lauren Myracle

Arī par šo grāmatu biju dzirdējusi daudz atsauksmju un sen par to zināju, bet kaut kā nekad nesanāca to izlasīt, un arī šogad, kad pavasarī nopirku šo grāmatu, nācās gaidīt līdz decembrim, lai varētu to lasīt "Ziemassvētku sezonā". Tad nu beidzot es izlasīju šo grāmatu un varu pastāstīt arī jums - ir vēl pietiekami daudz laika, lai paspētu to izlasīt decembrī. 

Šajā grāmatā ietverti 3 Ziemassvētku stāsti, kas visi notiek vienā pilsētā pēc tam, kad, sākoties lielākajai sniega vētrai pēdējo 50 gadu laikā, vilciens iestrēgst un nevar doties tālāk. Tā nu notiek īsti Ziemassvētku brīnumi. 





The Jubilee Express by Maureen Johnson. Šis ir pirmais stāsts un, teikšu godīgi, tas man patika visvairāk. Patiešām bija Ziemassvētku sajūta, un man patika, kā attīstījās Jubilejas (jā, jā, tas patiešām ir galvenās varones vārds) un Stjuarta attiecības. Lai arī stāsts bija tikai mazliet garāks par 100 lapām, nelikās, ka tas būtu sateigts, bet arī ne pārāk garš. Viss bija ļoti jauki - ne pārāk saldi, ne pārāk sālīti. Šim stāstam es dotu 4 no 5 zvaigznītēm.

A Cheertastic Christmas Miracle by John Green. Visi zina Džonu Grīnu, un lielākajai daļai lasītāju arī patīk Džons Grīns. Nu, man ar viņu ir līdzīgi kā ar Sesīliju Ahernu - kaut kas patīk, kaut kas ne. Šis stāsts pieder pie kategorijas "viduvēji". Nebija slikti, bet nebija arī tik labi, lai es aiz sajūsmas spiegtu un sauktu to par savu jaunu mīļāko stāstu. Patika, ka viss notika vienas nakts laikā un bija pat tiešām ļoti smieklīgi momenti, kad es skaļi smējos, saņemdama dīvainus istabas biedrenes skatienus, taču šaubos, ka ilgi atcerešos šo stāstu. Patiešām viduvēji. 3/5.

The Patron Saint of Pigs by Lauren Myracle. Šis stāsts man patika vismazāk no visiem. No sākuma likās okey - meitene skumst pēc šķiršanās ar puisi, kurš parādījās pirmajā grāmatas stāstā, viņa nožēlo un nesaprot, kāpēc viņas puisis neatnāca uz pēdējo tikšanos. Sāpes un emocijas, atkal viduvēji. Tomēr tad viss pagriezās ļoti dīvainā virzienā - viņai vajadzēja iet uz dzīvnieku veikalu pakaļ īstai cūkai, jo viņas labākajai draudzenei ļoti patīk cūkas un tas būs viņas mājdzīvnieks, bet tad pa vidu parādās vēl kaut kāda sieviete un viss sagrozās tā, it kā tā sieviete būtu eņģelis vai kaut kas tamlīdzīgs. Varbūt es vienkārši nesaprotu tāda veida literatūru, tāpēc man nepatika, bet nu situāciju beigās vismaz kaut kā uzlaboja tas, ka varoņi no visiem stāstiem satikās, tas moments man ļoti patika. 2,5/5

Kopumā man šī grāmata likās tīri okey, bet diez vai vēl kādreiz to lasīšu. 


6/10


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru