sestdiena, 2018. gada 15. decembris

HOLDING UP THE UNIVERSE by Jennifer Niven

Pirms gadiem 3 lasīju šīs pašas autores grāmatu "All the Bright Places" jeb "Mūsu spožās dienas", un man patika, tāpēc izlēmu izlasīt arī viņas otro grāmatu, un arī šī grāmata man arī patika. 

Šis stāsts ir par Libiju un Džeku. Kad Libijai bija desmit gadi, viņas mamma nomira, un drīz pēc tam Libija ļoti pieņēmās svarā un kļuva par Amerikas resnāko jaunieti. Tagad, kad Libija ir notievējusi par daudziem kilogramiem, viņa vairs negrib mācīties mājmācībā, bet iestājas parastā vidusskolā. Džeks ir puisis, kurš neatpazīst sejas. Pat viņa miesīgie vecāki viņam ir sveši. Un tad viņi satiekas...




Kad sāku lasīt šo grāmatu, neko daudz par to nezināju - pat nezināju stāsta ideju, taču man tā uzreiz iepatikās un likās ļoti interesanta, jo a) nezinu, vai kādreiz esmu lasījusi grāmatu, kur galvenā varone ir diezgan apaļīga meitene, parasti visas ir slaidas un seksīgas modeles, un b) man bija interesanti sekot līdzi Džekam, kurš nevarēja atpazīt cilvēku sejas, bet centās atpazīt cilvēkus pēc kādas īpašas pazīmes - frizūras, ādas krāsas un tamlīdzīgi.

Man tiešām ļoti patika galvenie varoņi, lai arī dažreiz viņu uzvedība likās dīvaina. Piemēram, man ļoti patika, ka Libija bija pašpārliecināta un ka viņai bija sapnis kļūt par dejotāju, kas bija tiešām ļoti forši, ka, pat par spīti savam lielajam svaram, viņai bija tāds sapnis, taču dažkārt man radās doma - vai tiešām viņa vienmēr ir tik pašpārliecināta? I mean, viņai ir daudz liekā svara, bet viņa uzvedās tā, it kā par to vispār neuztrauktos, un es nezinu, cik tas ir reāli, ņemot vērā, ka es pati bieži nejūtos pārliecināta, ka izskatos labi un ka man nemaz nevajag nomest svaru. Taču, kā jau teicu, man patika, ka Libijai bija tāds sapnis, un vēl man patika, kā grāmatas garumā mainījās Džeks, beidzot izstāstīdams visiem, kas viņam kaiš, jo daudzus gadus pat viņa vecāki par to nenojauta, visiem bija licies, ka viņš vienkārši uzvedas dīvaini.

Nezinu, vai kādreiz lasīšu šo grāmatu otro reizi, taču iedomājos, ka būtu interesanti, ja šo stāstu ekranizētu. Manuprāt, varētu sanākt tiešām laba filma. Lai nu kā, man patika šis darbs un bija vērts izlasīt, un iesaku to arī jums - bija viegli lasīt un sekot līdzi notikumiem, un pats stāsts arī ir ļoti interesants. 


8/10








Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru