svētdiena, 2018. gada 9. decembris

Sesīlija Aherna "P.S. ES TEVI MĪLU"

Ar Sesīlijas Ahernas grāmatām man ir interesantas attiecības. Līdz šim biju izlasījusi 3 šīs autores grāmatas, un 2 no tām man pilnībā riebās, tāpēc baidījos ķerties klāt vēl vienai autores grāmatai. "P.S. Es tevi mīlu" biju pamanījusi jau pirms krietna laiciņa, bet tikai tagad beidzot pieķēros tai klāt (nu labi, noklausījos audiogrāmatu). 

Šis ir stāsts par Holliju un Džeriju, kuri ilgus gadus dzīvoja laimē un saticībā, līdz kādu dienu Džerijs mirst. Pēc vīira nāves Hollijas dzīve liekas bezjēdzīga un tukša, bet viņai jāiemācās dzīvot tālāk. Drīz vien izrādās, ka Džerijs ir atstājis Hollijai 12 vēstules ar uzdevumiem nākamajam gadam. 



Man ļoti patka grāmatas ideja, un es gribēju redzēt, kā šie uzdevumi, kas Hollijai jāatver  katra mēneša pirmajā datumā, palīdzēs viņai atgūties pēc vīra nāves. Uzdevumi bija gan nopietni (piemēram, atrast darbu), gan mazliet jocīgi, kur Hollijai vajadzēja iziet ārpus savas konforta zonas un izdarīt kaut ko, no kā viņai visu mūžu bijis bail (piemēram, piedalīties karaoke konkursā). Un palēnām Hollija tiešām atguvās un sāka jaunu dzīvi. 

Kā jau minēju, šo es noklausījos kā audiogrāmatu, un priecājos, ka tā. Bija ļoti jautri momenti, kas man lika skaļi smieties, bet tāpat bija arī daudz skumju brīžu, ko es labi izjutu, klausoties stāstā. 

Vēl man ļoti patika tas, kā autore parādīja Hollijas sēras. Lai gan Hollijas draugu un apkārtējo cilvēku dzīvēs bieži notika kaut kas ļoti labs, autore parādīja, ka nav nemaz tik viegli aizmirst savas sāpes un vienkārši priecāties par citiem, kas, manuprāt, padarīja tēlus diezgan dzīvus, jo realitātē arī dažkārt rodas skaudība, kad citiem dzīve ir "vieglāka" nekā tev, tāpat mēs esam egoistiski un bieži domājam tikai par sevi. Manuprā, autore labi parādīja šīs īpašības. 

Kopumā man ļoti patika šī grāmata, un es noteikti iesaku to izlasīt arī jums! Tagad jāiet skatīties filma. 


8/10








5 komentāri:

  1. Sveika! Vēlētos uzzināt, kur tu klausies audiogrāmatas? Starp citu šī grāmata mani jau pasen ieinteresēja, bet joprojām nebiju saņēmusies izlasīt, varbūt jāpaklausās..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Heyy! Dažreiz klausos audiogrāmatas youtube angliski, bet esmu atradusi vienu Android programmu, tur klausos krieviski :)

      Dzēst
    2. Uh, angliski būtu diezgan labs izaicinājums man, bet krieviski būtu forši. Kas par programmu? )

      Dzēst
    3. Аудиокниги онлайн. Tur gan ir krietni jāmeklē populāras grāmatas, bet tā ir vienīgā programma, kur nav jāmaksā. Ceru, ka patiks :)

      Dzēst