sestdiena, 2018. gada 1. decembris

Novembrī izlasītais


Liekas neticami, ka pēdējo reizi rakstīju šādu ierakstu martā. MARTĀ! Pirms 8 mēnešiem! Varbūt kādam radīsies jautājums, kāpēc neturpināju veidot šādus ierakstus katru mēnesi, un tam ir vairāki iemesli. Pirmkārt, noteikti būsiet pamanījuši, ka šogad te uzrados, te atkal pazudu, jo bija ļoti maz laika, bet ceru, ka neesmu zaudējusi visus 5 lasītājus, kas šeit kādreiz ieklīst. Otrkārt, lai arī gada sākumā visai ambiciozi apņēmos lasīt daudz, izgāzos kā veca sēta. Nebija laika lasīt = nebija par ko rakstīt. 

Taču tagad uz kādu brīdi esmu atgriezusies un vēlos pastāstīt par to, ko sanāca izlasīt novembrī.




Novembrī izlasītais. Varbūt lielākā daļa no jums jau zina, ka katru gadu novembrī piedalos NaNoWriMo, bet, neskatoties uz to, novembrī sanāca izlasīt 3 grāmatas (vairāk nekā iepriekšējo 3 mēnešu laikā kopā). 




  1. Pirmo reizi dzīvē izlasīju grāmatu lietuviešu valodā (i mean - ES IZLASĪJU GRĀMATU LIETUVIEŠU VALODĀ!!!). Protams, ka tā bija Rūtas Šepetis "Starp pelēkiem toņiem" jeb "Tarp pilkų debesų". Neteikšu, ka man bija ļoti grūti lasīt lietuviski, tomēr varbūt tikai tāpēc, ka esmu šo grāmatu lasījusi jau kādas 5 reizes un gandrīz vai zinu to no galvas. Starp citu, domāju uzrakstīt recenziju filmai, vai kādam interesētu? 5/5
  2. Tāpat šomēnes noklausījos 1 audiogrāmatu (patiesībā pusotru, bet otru vēl neesmu pabeigusi). Tā bija Sesīlijas Ahernas "P.S. Es tevi mīlu". Brīnumainā kārtā man šī grāmata pat ļoti patika. 4/5 
  3. Izlasīju 1grāmatu angļu valodā - Amie Kaufman & Jay Kristoff triloģijas "Illuminae" noslēdzošā daļa "Obsidio". Ja godīgi, man šķiet, ka šoreiz (kā jau parasti) es esmu unpopular opinios bariņā, jo triloģijas pēdējā grāmata man patika vismazāk no visām. 3/5






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru