sestdiena, 2017. gada 30. decembris

Decembrī izlasītais


Decembrī beidzot sapratu, ka nevēlos vairs iekļaut šajos ierakstos plānus nākamajam mēnesim - es tāpat gandrīz nekad nelasu to, ko iekļauju "to be read" sarakstā mēneša sākumā - vai nu tam neatliek laika vai vienkārši atrodu citu grāmatu, kuru tobrīd vēlos lasīt daudz vairāk. Tāpēc no šī brīža stāstīšu tikai par izlasītajām grāmatām. Varbūt kādreiz atgriezīšos arī pie TBR, pagaidām gan to neplānoju.



Decembrī izlasītais. Nav tik slikti, kā novembrī. Varbūt tāpēc, ka NaNoWriMo ir beidzies un var atvēlēt laiku arī lasīšanai. Jebkurā gadījumā vienmēr var būt labāk, un uz mēneša beigām es vispār slinkoju, negribēdama neko lasīt. 


  1. No tulkotās literatūras šomēnes izlasīta tikai viena grāmata - Nikolā Barro "Sievietes smaids". Ļoti, ļoti patika, iesaku izlasīt arī citiem. Mana atsauksme jau ir šeit, un mans vērtējums ir 4,5/5. 
  2. Izlasītas 3 grāmatas, kas izdotas šogad. Viena no tām bija ļoti gaidīta - John Green "Turtles All The Way Down". Arī šī grāmata man ļoti, ļoti patika, manuprāt, viena no autora labākajām grāmatām (uzreiz pēc "Mūsu zvaigžņu vainas", protams). Ļoti gaidu, kad šis darbs tiks iztulkots arī latviski. Atsauksme atrodama šeit. Vērtējums: 4/5.
  3. Vēl viena šogad iznākusi grāmata - Mohsid Hamid "Exit West". Kā jau uzrakstīju atsauksmē, ko var atrast šeit, šo grāmatu es nemaz neplānoju lasīt, es vispār iepriekš par to neko nebiju dzirdējusi. Manuprāt, grāmatai bija daudz lielāks potenciāls. Vērtējums: 2/5
  4. Šomēnes pieķēros arī vienai grafiskajai novelei - G. Willow Wislon "Ms. Marvel: Vol. 1". Tāda sajūta, ka gadu laikā esmu izlasījusi tik daudz grafisko noveļu, ka nekas vairs nav palicis. Kamēr atradu, ko lasīt, pagāja burtiski mūžība. Kopumā darbs man patika, zīmējumi bija pietiekami skaisti un arī pats stāsts diezgan interesants. Vērtējums: 4/5
  5. Kā pēdējo šogad izlasīju dzejas grāmatu. Tas ir mazliet ironiski, ņemot vērā, ka es dzeju kā tādu lasu tikai universitātes dēļ, taču telefonā jau kādu laiciņu bija Rupi Kour "The Sun and Her Flowers", tāpēc beidzot izlēmu to izlasīt. Neteikšu, ka bija slikti, bet arī par labu to nesaukšu - bija tā visai viduvēji. Bija dzejoļi, kas man patika, citus savukārt vai nu nesapratu, vai arī tēma nesaistīja. Varbūt nākošgad pamēģināšu autores pirmo dzejoļu krājumu. Lai nu kā, šaubos, ka pēc nedēļas atcerēšos šo grāmatu. Vērtējums: 2,5/5



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru