svētdiena, 2017. gada 31. decembris

2017. GADA LASĪŠANAS KOPSAVILKUMS


Pēdējais bloga ieraksts 2017. gadā. Protams, ka tam jābūt kopsavilkumam par 2017. gadā izlasīto, bet vēlos minēt arī faktu, ka gandrīz pēc gada pārtraukuma atkal sāku šeit aktīvi darboties, par ko esmu ļoti priecīga. Ceru, ka arī jums patīk šajā blogā. :) 



Šogad kopā izlasītas 112 grāmatas. No 112 grāmatām 54 lasīju universitātes vajadzībām, tāpēc par tām nerunāšu. Savam priekam izlasīju 58 grāmatas, kas ir diezgan labs skaitlis, ņemot vērā, ka lasīšanai nebija tik daudz laika kā citus gadus. 

  • Kopā ar universitātes lasāmo izlasītas apmēram 30'737 lappuses.
  • Vidēji grāmatas biezums bija 277 lappuses.
Tagad par tām 58 grāmatām, ko lasīju atpūtas brīžos:
  • Izlasītas 6 grāmatas, kas biezākas par 500 lappusēm, 2 no tām biezākas par 700 lappusēm. 
  • Vidēji katru mēnesi esmu izlasījusi 4,8 grāmatas. Vismazāk grāmatu izlasīts novembrī (tikai 1), visvairāk - jūlijā (12).
  • Gada laikā esmu pārlasījusi 11 grāmatas

  • Esmu pabeigusi 5 triloģijas / sērijas: "The 5th Wave", "The Mortal Instruments", "To All The Boys I've Loved Before", "Legend", "Shatter Me". Izveidojot diagrammu, biju pārsteigta, ka šogad vairāk lasītas standalone grāmatas, nevis triloģiju turpinājumi.

  • Esmu piedalījusies 2 lasīšanas maratonos, katrs no tiem ilga 7 dienas. Kopumā maratoni ilguši 14 dienas un šo dienu laikā esmu izlasījusi 11 grāmatas. 
  • Kas attiecas uz jaunām grāmatām - šī gada laikā mans grāmatu plaukts ir pieaudzis par aptuveni 45 grāmatām, taču daļu no tām esmu izlēmusi atdot. 
  • Šogad esmu lasījusi diezgan maz e-grāmatu - 8, audio grāmatas klausījos vēl mazāk - tikai 1. 
  • Tāpat esmu izlasījusi 2 grafiskās noveles.
  •  Interesanti, ka lasīju arī šogad izdotās grāmatas - 9 -, kas ir vairāk nekā parasti. 


Visas 2017. gadā izlasītās grāmatas pēc novērtējuma: 

★ 



★ ★ 


★ ★ ★ 




★ ★ ★ ★ 


★ ★ ★ ★ ★ 





Nu ko, šādi man veicās ar lasīšanu 2017. gadā, bet par 2018. gada plāniem meklējiet ierakstu jau rīt. Un kā jums gāja ar lasīšanu šogad? Vai izpildījāt visus mērķus?


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru