pirmdiena, 2018. gada 1. janvāris

LASĪŠANAS PLĀNI 2018. GADAM



Sveiciens 2018. gadā un laimīgu visiem šo Jauno gadu! Kā pirmo šogad vēlos uzrakstīt tieši ierakstu par šī bloga un lasīšanas plāniem. 



  1. Goodreads izaicinājums. Arī šogad Goodreads izaicinājums būs 1 grāmata. Iepriekšējo gadu pieredze rāda, ka ļoti bieži tiecos pēc skaitļiem jebšu kvantitāte bija svarīgāka par kvalitāti, tāpēc 2017. gadā mans Goodreads izaicinājums bija 1 grāmata, un man tas lika justies mierīgāk, varēju lasīt to, ko gribu, tad, kad gribu un vispār nelasīt, ja negribu, nebaidoties, ka iekavēšu par 10 grāmatām un nespēšu noķert. Prātā (un šeit) tomēr paturu mērķi izlasīt vismaz 50 grāmatas. 
  2. Nepiedalīšos nevienā lasīšanas izaicinājumā. Pirms pāris gadiem piedalījos Popsugar izaicinājumā, Reading Bingo un vēl citos. Jā, bija interesanti, bet jau atkal - tiecos lasīt tās grāmatas, kas iederētos kādā kategorijā (Grāmatu gadsimts šeit neskaitās, jo tas ir vairāku gadu projekts).
  3. Atbrīvoties no grāmatām, kas man vairs nav vajadzīgas. Ja kāds man būtu 2015. gadā teicis, ka kādreiz atdošu / pārdošu daļu savu grāmatu, es būtu smējusies. Toreiz mans mērķis bija savākt pēc iespējas vairāk grāmatu. Tomēr jau apmēram pirms pusotra gada, vasarā, atdevu daļu grāmatu, kas man nepatika / vairs nebija vēlmes tās lasīt. Tagad esmu sapratusi, ka vēlos paturēt tikai tās grāmatas, kas man pašai patika, un jau atkal istabas stūrī ir kaudzīte ar grāmatām, kuras meklē jaunas mājas. Iespējams, daļu pārdošu ibook (mans profils, ja nu kādam interesē), daļu aiznesīšu apmaiņai uz Robert's Books Rīgā vai vienkārši atdošu bibliotēkām. Vēl bija doma aizstaigāt līdz Otrās elpas veikalam, tikai man nav ne jausmas, vai pie viņiem arī var mainīties vai arī var tikai ziedot. 
  4. Rakstīt vairāk recenziju. Ar vārdu "vairāk" es domāju "visas izlasītās grāmatas", izņemot, protams, skolas literatūru, kā arī grafiskās noveles / audiogrāmatas / dzejas grāmatas, jo par tām parasti nav diez cik daudz, ko teikt. 
  5. Izlasīt 25 grāmatas, kas iederētos Grāmatu gadsimta projektā. Pašlaik ir izlasīts 28 darbi, un esmu pārliecināta, ka ar universitātes palīdzību es visai viegli izlasīšu vēl 25 darbus. 
  6. Pirms neilga laika izveidoju arī 10 grāmatu sarakstu, ko vēlos izlasīt 2018. gadā. Ieraksts atrodams arī šeit, bet minētās grāmatas ir šādas: 



Lūk, tādi ir mani lasīšanas plāni 2018. gadam. Un kādi ir tavējie? 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru