pirmdiena, 2017. gada 18. decembris

10 GRĀMATAS, KO VĒLOS IZLASĪT 2018. GADĀ


Gadu laikā ir sakrājies ne mazums grāmatu, ko vēlos izlasīt, bet kaut kā nekad nepietiek tam laika vai vienkārši tajā brīdī nav noskaņojuma lasīt konkrēto grāmatu, tieši tāpēc esmu izveidojusi sarakstu ar 10 grāmatām, ko tiešām ļoti vēlos beidzot izlasīt nākamgad. Pāris iepriekšējos gadus esmu veidojusi šādus sarakstus, un ir veicies dažādi, varbūt 2018. gadā veiksies labāk? Jebkurā gadījumā es pārāk  nespiedīšu sevi lasīt šīs grāmatas, ja neradīsies tāda vēlme, bet būtu ļoti patīkami pēc gada atklāt, ka esmu izlasījusi visas grāmatas no šī saraksta. 


Tulkotā literatūra:



  1. Šarlote Brontē "Džeina Eira";
  2. Oskars Vailds "Doriana Greja ģīmetne";
  3. Deivids Mičels "Mākoņu atlants";
  4. Diāna Seterfīlda "Trīspadsmitais stāsts";
  5. Helēna Fīldinga "Bridžitas Džounsas dienasgrāmata";
Grāmatas angļu valodā:


  1. Fredrik Bakcman "A Man Called Ove";
  2. Anne Blankman "Prisoner of Night and Fog";
  3. Francesca Zappia "Eliza and Her Monsters";
  4. Andrew Smith "Stand-Off";
  5. John Green, Maureen Johnson, Lauren Miracle "Let It Snow". 




Un vai ir kāda grāmata, kuru 2018. gadā ļoti vēlies izlasīt tu? 







Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru