ceturtdiena, 2017. gada 28. decembris

SLIKTĀKĀS 2017. GADA GRĀMATAS


Pirms nedēļas jau pastāstīju par 2017. gada mīļākajām grāmatām, to varat izlasīt šeit, bet šodien vēlos minēt tās grāmatas, kas man patika vismazāk. Brīnumainā kārtā, no šogad lasītajām grāmatām tikai vienai esmu devusi vienu zvaigznīti, pārējās izpelnījušās mazliet augstāku vērtējumu. Arī šoreiz esmu darbus sadalījusi kategorijās. 



Latviešu literatūra. Jā, es zinu, ka daudzi mani ienīdīs par šīs grāmatas pieminēšanu, bet es vienkārši nespēju klusēt. 


Literatūra angļu valodā. 


  • Rick Yancey "The Last Star". Šī tad arī ir tā "laimīgā" grāmata, kas izpelnījās no manis vienu zvaigzni. Jā, jā, pat "Saplēstās mežģīnes" novērtēju augstāk, jo "The Last Star" bija vienkārši... Es pat nespēju to aprakstīt. Ja par pirmo triloģijas daļu - "The 5th Wave" - es biju sajūsmā, tad šo vēlējos mest pret sienu. 
  • Rainbow Rowell "Landline". Arī par šo es biju dusmīga, ņemot vērā, ka citas Reinbovas Rouelas grāmatas man ļoti patika. Varbūt šī autore vienkārši labāk raksta grāmatas jauniešiem, "Landline" gan bija vairāk pieaugušo literatūra.
  • Whitney Garnder "You're Welcome, Universe". Par šo grāmatu jau esmu uzrakstījusi atsauksmi, ko var atrast šeit, bet vispār galvenais iemesls, kāpēc darbs izpelnījās zemu vērtējumu, bija pārāk kaitinoša galvenā varone. 
  • Lewis Carroll "Alice's Adventures in Wonderland". Jā, es zinu, ka šis ir ļoti populārs klasikas darbs, bet man vispār nepatīk daudzas populāras grāmatas. 
  • Mohsin Hamid "Exit West". Pavisam nesen lasīta grāmata. Atsauksme atrodama šeit. Īsumā - maģiskais reālisms nav domāts man. 
  • Viljams Šekspīrs "Makbets". Iespējams, ja šo lugu būtu lasījusi latviski, es būtu vairāk sapratusi un man pat patiktu, jo vairākas citas Šekspīra lugas man likās patiešām ļoti interesantas. Iespējams, es tagad tikai mierinu sevi. 



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru