sestdiena, 2019. gada 14. decembris

LIELĀKĀS ŠĪ GADA VILŠANĀS


Esmu no tiem cilvēkiem, kas pirms grāmatas lasīšanas cenšas neuzstādīt pārāk augstas ekspektācijas, tomēr ne vienmēr tas izdodas, tāpēc reizēm sanāk vilties kādā grāmatā. Zinu,ka šis nav no tiem pozitīvākajiem ierakstiem, tomēr drīz uzrakstīšu ierakstu arī par lielākajiem šī gada pārsteigumiem, bet tagad ķersimies klāt tām grāmatām, par kurām diemžēl nācās vilties (lai gan, protams, ras, ka man kāda grāmata nepatika, nenozīmē, ka tā ir slikta grāmata, un dažas no šīm man patika, bet nebija pietiekami labi, lai varētu teikt, ka man ļoti patika)







Jay Asher "13 Reasons Why"

Šī ir viena no tām grāmatām, kas man diemžēl likās viduvēja. Nezinu, iespējams, ka seriāls uzstādīja pārāk augstas ekspektācijas (es gan noskatījos tikai 1 sēriju), bet, ja jau grāmata ir pelnījusi seriālu, tad tai jābūt labai? Varbūt man vienkārši vairs nepatīk tādas tēmas, bet šī diemžēl bija vilšanās. 





A. S. King "Ask the Passengers"

Šī bija pirmā grāmata, ko pievienoju savam Goodreads plauktiņam, kad 2013. gada beigās tur pieteģistrējos, tāpēc arī manas iedomas bija diezgan augstas, turklāt es arī neko daudz nezināju par šo grāmatu. Varbūt toreiz arī biju izlasījusi anotāciju, taču tagad, gandrīz 6 gadus vēlāk, to, protams, neatcerējos, līdz ar to grāmata nebija tāda, kādu to gaidīju. Man tā tik, un tā patika un es ieliku 3 zvaigznītes, taču biju gaidījusi kaut ko daudz vairāk.





Catherine Ryan Hyde "Second Hand Heart"

Diemžēl arī no šīs grāmatas gaidīju daudz vairāk, nekā saņēmu, lai gan arī nevarētu teikt, ka man šī grāmata galīgi nepatika, jo ieliku 3 zvaigznītes, tomēr tā likās vienkārši okay, nešķita kā kaut kas super interesants, lai gan grāmatas ideja ir ļoti oriģināla.

Lasi pilnu recenziju ŠEIT.




Jennifer Dugan "Hot Dog Girl"

Par šo grāmatu biju dzirdējusi tik daudz atsauksmju (gan labu, gan ne tik labu), ka iekšējā balss manā galvā teica, ka man noteikti ļoti patiks šī grāmata, bet diemžēl tā nebija. Es tik un tā ieliku šai grāmatai 3 zvaigznītes, jo tā nebija briesmīga, un tomēr bija ļoti daudz momentu, kas man nepatika, viens no šiem "momentiem" bieži bija galvenā varone.

Lasi pilnu recenziju ŠEIT



Žans Pols Didjēlorāns "Lasītājs vilcienā 6.27"

Par šo grāmatu man nav daudz ko teikt, tikai tas, ka biju salasījusies pārāk daudz labu atsauksmju citu latviešu grāmatu blogeru lapās, bet man šis darbs diez ko nepatika un likās ļoti dīvains. Varbūt es vēl neesmu līdz kam tādam izaugusi, varbūt franču literatūra vienkārši nav domāta man.






Lī Bardugo "Blēžu karaļvalsts"

Pēc tam, kad šīs sērijas pirmā grāmata - "Vārnu sešinieks" bija kļuvusi par vienu no manām mīļākajām šī gada grāmatām, likās, ka arī otro daļu gaida tāds pats triumfs, tomēr realitātē mani gaidīja vilšanās. Man tik un tā patika šis darbs, es vienkārši nebiju gaidījusi, ka viss novirzīsies tādās sliedēs. 


Lasi pilnu recenziju ŠEIT




Jonathan Safran Foer "Extremely Loud and Incredibly Close"

Par šo grāmatu biju dzirdējusi tik daudz labu atsauksmju, ka biju pārliecināta - tai jābūt superīgai grāmatai. Tomēr man nepatika. Varētu pat teikt, ka šī ir gada vislielākā vilšanās, jo tik ļoti gribēju to iemīlēt. 































Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru