svētdiena, 2019. gada 8. decembris

PROGNOZĒJU 5 ZVAIGŽŅU GRĀMATAS



Jau pirms pāris gadiem jūtūbere BooksandLala izveidoja šādu video, kur viņa prognozē savas jaunas mīļākās grāmatas / 5 zvaigžņu grāmatas, un es izdomāju, ka arī vēlos izveidot tādu ierakstu intereses pēc. Tā kā lasu jau sen un zinu, kas man patīk, teorētiski šim nevajadzētu būt pārāk grūti, bet nekad jau nevar zināt... Šajā ierakstā prognozēšu 10 5 zvaigžņu grāmatas un, kad būšu tās visas izlasījusi, izveidošu ierakstu par šo prognožu patiesumu. 





Sāksim ar grāmatām, kuru autoru darbus jau esmu lasījusi:





  1. Kristin Hannah "Firefly Lane". 2 gadu laikā esmu izlasījusi 3 šīs autores grāmatas un 2 no tām man nenormāli patika - "The Nightingale" bija mana pagājušā gada mīļākā grāmata, un šogad izlasītā "The Great Alone" bja fantastiska, tāpēc varu paredzēt, ka arī šī grāmata man patks.
  2. Holly Bourne "Am I Normal Yet?". Gada sākumā lasīju šīs autores grāmatu "How Hard Can Love Be?" un tā joprojām ir viena no manām šī gada mīļākajām grāmatām, tāpēc ceru, ka arī šī man patiks tikpat ļoti. 
  3. Marie Lu "The Young Elites". Atceros, kā lasīju šīs autores sēriju "Legend" un biju par to sajūsmā, turklāt arī par šo grāmatu dzirdēju tikai labākās atsauksmes, tāpēc ļoti iespējams, ka arī man šī grāmata ļoti patiks.
  4. Huntley Fitzpatrick "The Boy Most Likely To". Iepriekš esmu lasījusi 2 šīs autores grāmatas, un viena no tām - "My Life Next Door" - bija viena no manām mīļākajām 2016. gada grāmatām, tāpēc, iespējams, arī šī grāmata kļūs par vienu no manām mīļākajām.
  5. Siobhan Vivien "Stay Sweet". Šogad lasīju šīs autores grāmatu "The List", un tā man īsti nepatika, tomēr, kad lasīju šīs autores grāmatu "Burn for Burn", biju tiešām sajūsmā, un šīs grāmatas ideja mani ļoti piesaista. Vai tā būs 5 zvaigžņu grāmata? Tad jau redzēs.
  6. Colleen Hoover "Maybe Someday". Kolīna Hūvere ir tā autore, kuras grāmatas man lielākoties ir patikušas, vienai no tām esmu iedevusi 5 zvaigznes ("Ugly Love"), pārējās man likās ļoti interesantas, bet šai grāmatai ir diezgan augsts vērtējums Goodreads, tāpēc ļoti ceru, ka arī šī kļūs par vienu no manām interesantākajām grāmatām.
Tagad pievērsīsimies tām grāmatām, kuru autoru darbus vēl neesmu lasījusi: 







  1. Anne Blankman "Prisoner of Night and Fog". Šo grāmatu es nenormāli gribu izlasīt jau gadus 5, bet nez kāpēc joprojām to neesmu izdarījusi. Tā izklausās kā perfekta grāmata man - tā ir par laiku pirms 2. pasaules kara, tas ir vēsturisks romāns, galvenās varones onkulis ir pats Hitlers... Kas var būt labāks par šo?
  2. K. A. Tucker "The Simple Wild". Par šo grāmatu es īpaši daudz neko nezinu, tikai to, ka stāsts notiek Aļaskā un ir par meiteni, kas atgriežas mājās pēc daudziem gadiem, bet esmu dzirdējusi daudz lieliskas atsauksmes, tāpēc iespējams, ka tā patiks arī man.
  3. Emery Lord "The Names They Gave Us". Šī ir viena no tām grāmatām, kuras baidos lasīt, jo manas ekspektācijas ir ļoti augstas un bail, ka tā nepatiks, bet tomēr iekļauju to šajā sarakstā, jo ir cerība, ka arī šī būs viena no 5 zvaigžņu grāmatām.
  4. Elizabeth Acevedo "With The Fire On High". Viena no šī gada populārākajām grāmatām, turklāt viens no galvenajiem šīs grāmatas aspektiem ir ēdiena gatavošana un arī pati ideja liekas lieliska un oriģināla, tāpēc, pat ja šī nebūs 5 zvaigžņu grāmata, cerams, ka tā man ļoti patiks. 

Nu ko, šīs ir 10 grāmatas, kuras paredzu kļūt par savām jaunajām mīļākajām grāmatām. Nezinu, cik ilgs laiks paies, līdz visas šīs grāmatas izlasīšu, bet kaut kad nākošgad būs ieraksts ar atskaiti par to, vai šīs kļuva par 5 zvaigžņu grāmatām. 















Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru