ceturtdiena, 2019. gada 15. augusts

ALL YOUR PERFECTS by Colleen Hoover

Pirms pāris gadiem lasīju daudzas Kolīnas Hūveres grāmatas, un man tās ļoti patika, bet pēdējos pāris gados kaut kā aizmirsu par šo autori. un jūlijā man atkal radās vēlme palasīt kādu viņas darbu. Par "All Your Perfects" biju dzirdējusi daudzas labas atsauksmes, tāpēc arī paķēru šo grāmatu. 

"All Your Perfects" ir grāmata par Kvinu un Gremu, kuri jau septiņus gadus ir laulībā, bet diemžēl pēdējā laikā sāk attālināties viens no otra un pat šķiet, ka viņu mīlestība sāk izzust. Kvina un Grems visus šos gadus cenšas palikt stāvoklī. Viņi ir izmēģinājuši visus iespējamos veidus, bet nekas nedarbojas, un pēc kāda atgadījuma šķiet, ka viņi tiešām šķirsies. Tomēr abi atceras par kādu sen dotu solījumu, kas var visu izglābt. 




Jāsāk ar to, ka man ļoti patika, kā Kvina ar Gremu satikās un kā attīstījās viņu stāsts. Lai gan viņi nesatikās pašā skaistākajā mirklī, tas tomēr bija labs sākums, jo abi redzēja viens otru vienā no dzīves sliktākajiem mirkļiem. Arī tas, kā grāmata bija strukturēta - nodaļa no pagātnes un nodaļa no nākotnes -, man ļoti patika, jo tas ļāva paskatīties uzreiz uz diviem stāstiem un uzzināt daudz vairāk par varoņiem un to, kāpēc viņi pašlaik ir tādi, kādi ir. 

Man likās ļoti interesants arī tas aspekts, ka Kvina nekādi nevarēja palikt stāvoklī. Lai gan es neesmu ar to saskārusies, zinu, ka ir miljoniem sieviešu visā pasaulē ar to saskaras. Lai gan lielai daļai šo sieviešu pēc tam tomēr izdodas palikt stāvoklī, daudzām diemžēl tas neizdodas. Skatījos vienas buktūberes atsauksmi, kur viņa teica, ka viņai arī bijušas līdzīgas problēmas, un iedomājos, ka šo grāmatu daudz dziļāk izjutīs tieši sievietes, kas ir saskārušās ar to pašu, ko izjūt grāmatas galvenā varone. 

Man patika gan Kvina, gan Grems, un man likās interesanti vērot to, kā viņu vairs tik ļoti nepazīst un nemīl viens otru. Man, protams, bija ļoti žēl viņus un kādā brīdī man pat likās, ka viņi patiešām izšķirsies, īpaši pec viena gadījuma, kuru es nemaz nebiju gaidījusi (patiesībā bija divi gadījumi, kurus nebiju gaidījusi), un man pat nobira asariņas, kad viņai beidzot izdevās palikt stāvoklī, bet embrijs nomira un Kvinai izgrieza visas "sievišķīgās daļas". Kas ntika beigās? Tas jums būs jāuzzina, izlasot šo grāmatu. 

Manuprāt, šī ir laba un tiešām interesanta grāmata par svarīgu tēmu, un Kolīna Hūvere ir izdarījusi labu darbu. Iespējams, ja es varētu vairāk 'identificēt' sevi ar galveno varoni, būtu ielikusi pat 5 zvaignznītes. Noteikti iesaku un drīzumā lasīšu vēl kādu šīs autores grāmatu!

8/10




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru