ceturtdiena, 2019. gada 15. augusts

ASK THE PASSENGERS by A. S. King

Es nejokoju, kad saku, ka šī grāmata ir bijusi manā Goodreads TBR plauktā mūžīgi. Es to pievienoju "lasīšanas" plauktiņam, kad tikai reģistrējos Goodreads, kas bija 2013. gada beigās. Un gribēju to izlasīt VISU laiku, lai gan īsti neko nezināju par stāstu. Man pietika ar to, ka vāks ir tik skaists un ka nosaukums arī ir interesants. 

Tātad. Tas ir stāsts par Astrīdu Džonsu, kura izmisīgi vēlas kādam uzticēt savus pārdzīvojumus, bet vecākiem, šķiet, tas ir pilnīgi vienaldzīgi. Tā vietā, lai ar kādu runātu, Astrīda stundām ilgi guļ uz piknika galda un vēro garām lidojošās lidmašīnas, sūtot pasažieriem savu mīlestību. 




Es šo grāmatu lasīju pirms vairāk nekā mēneša, un, godīgi sakot, neko īsti daudz par to neatceros, kas pierāda, ka tā nebija tik atmiņā paliekoša un grandioza, kā es to gribēju. Nezinu kāpēc, bet gadu laikā laikam biju sadomājusi par šo grāmatu nez ko, ka tā būs fantastiska un tā tālāk, un diemžēl man nācās vilties. Nesaku, ka grāmata bija slikta, tā noteikti patiks daudziem, bet LGBTQ elements nebija tas, ko biju šajā grāmatā gaidījusi (man laikam vvajadzētu biežāk lasīt anotācijas, pirms sāku kādu grāmatu). Varbūt es arī izlasīju anotāciju un zināju, par ko ir šī grāmata, bet tas bija tik sen (pirms 5 gadiem), ka es galīgi neatcerējos, ka šis darbs ir ar LGBTQ elementiem (tātad man vajadzētu arī PĀRLASĪT anotācijas).

Labi, tagad sāku atcerēties, par ko bija šī grāmata, kādas problēmas un drāma attīstījās, kad visi beidzot uzzināja, ka Astrīda ir lesbiete. Man likās, ka Astrīdas māsas uzvedība ir ļoti nejauka, BET tajā pašā laikā autore izdarīja labu darbu un lieliski pparādīja jaunieti, kas nespēja to pieņemt, un arī ģimeni kopumā, kas nesaprata Astrīdu. 

Kopumā, ja meklējat kādu LGBTQ grāmatu, varu ieteikt izlasīt "Ask the Passengers", bet šī noteikti nav pati labākā LGBTQ grāmata, ko esmu lasījusi (ņemot vērā, ka es nelasu daudz tādu grāmatu). 


6/10


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru