trešdiena, 2019. gada 14. augusts

HOT DOG GIRL by Jennifer Dugan

"Hot Dog Girl" ir vēl viena no nesen iznākušajām grāmatām, un, ieraugot vāku, zināju, ka vēlos to izlasīt, tāpēc tā arī darīju. 

"Hot Dog Girl" ir stāsts par meiteni Eloīzu jeb Elli, kura vasarā strādā vietējā atrakciju parkā. Eloīza jau sen ir iemīlējusies Nikā, lai gan Nikam ir draudzene, un Eloīza izdomā plānu, kā "atsist" Dženai Niku...










Jāatzīst, ka man ne visai patika tā ideja par to, ka "jāatsit" kādai meitenei puisis, bet man patika tas fakts, ka lielākā daļa darbības notiek atrakciju parkā, un, šķiet, ka nekad vēl neesmu lasījusi par to grāmatu, un tas likās diezgan oriģināli. Protams, visa darbība NENOTIKA atrakciju parkā, bet man patika arī tas aspekts, ka direktors paziņoja, ka vēlas parku slēgt un ka nākamajā vasarā tas vairs nestrādās. Bija interesanti vērot, cik svarīgs šis parks ir Eloīzai un kā viņa centās izdomāt, kā lai liek direktoram pārdomāt un neslēgt parku. 

Man patika arī Niks un Džena, un arī citi varoņi, tomēr pati Eloīza btīžiem likās diezgan kaitinoša, it īpaši kad atklājās, kā viņa izmanto savu labāko draudzeni, lai piekļūtu tuvāk Nikam. Lieki teikt, ka Niku viņa tā arī neatsita un beigās tas pat pārvērtās par LGBTQ stāstu, ko es nebiju gaidījusi un par ko nebiju laimīga, bet vismaz viņa neizjauca citu cilvēku attiecības (viņi paši to izjauca). 

Kopumā man patika šī grāmata. Nav pats interesantākais romāns, bet noteikti tā ir viegla vasaras lasāmviela, ko izlasīt. 

7/10


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru