otrdiena, 2019. gada 13. augusts

MAYBE THIS TIME by Kasie West

Kad uzzināju, ka šogad iznāk vēl viena manas iemīļotās autores Keisijas Vestas grāmata, pat nedomājot izlēmu, ka man tā jāizlasa pēc iespējas ātrāk. Šī grāmata ir publicēta jūlija sākumā, un man paveicās, ka pa kaut kādiem interneta apvedceļiem dabūju šo grāmatu e-formātā dažas dienas pēc (vai varbūt dažas dienas pirms, es īsti neatceros) tās publicēšanas, un tagad augusta sākumā to beidzot izlasīju. Man vispār šogad gribas lasīt tikko publicētās grāmatas, nevis tās, kuras iznākušas pirms vairākiem gadiem. Varbūt tāpēc, ka viss booktube par to runā?

Šis ir stāsts par Sofiju, kura sapņo pārcelties uz Ņujorku un kļūt par modes dizaineri. Diemžēl viņas māte neatbalsta meitas izvēli, cenšoties pierunāt Sofiju pieteikties arī vietējās Alabamas koledžās. Sofija saprot, ka viņai ir vajadzīga nauda, tāpēc strādā floristu uzņēmumā, piedaloties dažādos mazās pilsētiņas pasākumos - pilsētas svētkos, kāzās, bērēs, un tā tālāk. Drīz vien uz pilsētu ierodas slavenais šefpavārs Toms Hārts, ar kuri ceļo arī dēls Endrjū. Toms sāk strādāt Sofijas labākās draudzenes tēva labā, palīdzot pacelt viņa uzņēmumu citā līmenī. Tā kā arī Toms Hārts strādā dažādos pilsētas pasākumos, Endrjū ir visur līdzi, un drīz vien viņa un Sofijas ceļi krustojas...


Kā jau visas Keisijas Vestas grāmatas, arī šī bija ļoti viegli lasāma un baudāma. Stāsts tiek atklāts 9 daļās - 9 pilsētas notikumos, sākot ar Valentīndienas pasākumu veco ļaužu pansionātā, kāzām, 4.jūlija svinībām un bērēm un beidzot ar rudens svaetkiem (kas bija viena no manām mīļākajām daļām) un Jauno gadu. Man patika, ka grāmatas notikumi risinājās visa gada garumā, tomēr es nespēju saprast vienu - ja jau viņi dzīvo tik mazā pilsētā, kur visi visus pazīst, kāpēc visu laiku tika atkārtots, ka Sofija nav redzējusi Endrjū jau 1-2 mēnešus? Vai tiešām viņi nebūtu nekur saskrējušies?

Arī šajā Keisijas Vestas grāmatā mīlestība attīstījās ļoti lēnām un nemanāmi, kas ir labi, taču man laikam gribētos, lai tās būtu ne tikai pēdējās 2 lappuses. Vēl varētu piebilst, ka šajā grāmatā bija diezgan izteikts hate-to-love, par ko man nav pretenziju, bet ja jums tādas attiecības nepatīk, tad šī grāmata diemžēl nav jums.

Vēl man ļoti patika, ka pirms katrai grāmatas daļai tika veltīts kāds zieds, kam Sofija veidoja nelielu aprakstu. Manuprāt, tas sniedza tādu interesantu aspektu un parādīja, ka patiesībā viņai patīk šis darbs un ka tas nav tikai naudas pelnīšanas veids.

Kopumā man grāmata ļoti patika. Neteikšu, ka tā ir mana mīļākā Keisijas Vestas grāmata (topu joprojām ieņem "By Your Side" un "Listen to Your Heart"), bet arī šī grāmata noteikti nav slikta. Viegla, aizraujoša vasaras lasāmviela, ko izbaudīt atvaļinājuma laikā.



8/10



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru