pirmdiena, 2019. gada 29. jūlijs

THE READING RUSH 2019: kopsavilkums


Vienā teikumā: šis lasīšanas maratons bija interesants. Runājot plaššāk: bija gan veiksmīgas dienas, gan mazāk veiksmīgas dienas, bija brīži, kad lasīšana jau bija līdz kaklam.. Bet es to izturēju, un kopumā varētu teikt, ka mans nu jau trešais Booktubeathon / Reading Rush ir bijis veiksmīgs. 




Ko esmu pabeigusi/ izlasījusi? Principā, izlasīju tik, cik biju plānojusi. Pēdējās dažās dienās likās. ka varbūt varēšu 'izraut' cauri vēl vienu grāmatu, bet esmu priecīga, ka nesāku to darīt, jo pēdējā dienā jau tā knapi pabeidzu pēdējo grāmatu, jau tik ļoti biju nogurusi no maratona. 


  1. John Alisson "Giant Days, Vol. 1". Kopumā patika, diezgan interesants stāsts un skaistas ilustrācijas, bet gribējās tomēr kaut ko vairāk. 3,5/5
  2. John Alisson "Giant Days, Vol. 2". Arī šī daļa man patika, bet nezinu, vai turpināšu lasīt tālāk. Varbūt gada beigās, kad vajadzēs kādu īsu lasāmvielu. Pagaidām noteikti neesmu tajā noskaņojumā, lai šo lasītu. 3,5/5
  3. Colm Toibin "Brooklyn". Ar šo grāmatu man vajadzēja izpildīt punktu "Izlasīt grāmatu un noskatīites ekranizāciju", bet es to neizdarīj, tā vietā šo izaicinājumu izlēmu izpildīt ar citu grāmatu. Grāmata man patiešām ļoti patika, biju ļoti priecīga atkal izlasīt kādu vēsturisko romānu, bet laikam filmu pagaidām negribu skatīties. 4,5/5
  4. Mary Jennifer Payne "Since You've Been Gone". Pārsteidzošā kārtā šī grāmata man ļoti patika, laikam jau tāpēc, ka neko no tās negaidīju. Interesanta, diezgan spriedzes pilna grāmata ar spēcīgu galveno varoni. 4/5
  5. Ben Sherwood "The Death and Life of Charlie St. Cloud". Vēl viena audiogrāmata, kuru gan klausījos daudz ilgāk, nekā "Brooklyn", bet arī šī man ļoti, ļoti patika, tā ka es tajā pašā vakarā noskatījos filmu, kura, starp citu, man pat patika maķenīt vairāk nekā grāmata. 4,5/5
  6. Sarah Winman "Tin Man". Atradu šo grāmatu bibliotēkā un izlēmu paņemt, neko par to nezinot. Vienkārši likās, ka 190lpp grāmatu izlasīšu vienā piegājienā. Ak, kā es maldījos! "Tin Man" man nepatika, un es noteikti nebūtu to pabeigusi, ja ne maratons. Mani neinteresēja stāsts, kuru es, starp citu, tā īsti pat nesapratu, man bija pilnīgi vienalga par varoņiem... Tā nu es knapi pabeidzu. 1,5/5
  7. Amy Andelson, Emily Meyer "Layover". Diezgan viegli un ātri izlasāma grāmata par interesantu tēmu. Grāmata vienai reizei, kuru ir vērts izlasīt atpūtas brīdī, bet man personīgi pietrūka vairāk galveno varoņu attiecību atspoguļojums. Man ļoti nepatīk, kad mīlestības romānā mīlestība ir reāli pēdējās 20 lappuses. Šeit tā bija burtiski pēdējās 5 lappusēs. 3,5/5.

Izpildītie uzdevumi: 

  1. Izlasīt grāmatu ar violetu krāsu uz vāka;
  2. Izlasīt grāmatu vienā un tajā pašā vietā;
  3. Izlasīt grāmatu ar vismaz 5 vārdiem nosaukumā;
  4. Izlasīt grāmatu, ko vēlējies izlasīt pagājušajā gadā;
  5. Izlasīt autora pirmo grāmatu;
  6. Izlasīt grāmatu un noskatīties šīs grāmatas ekranizāciju.


Izlasīto lappušu skaits: 


1416

2 komentāri:

  1. Prieks par tavu sniegumu! Man šis bija gan pirmais The Reading Rush, gan arī pirmais lasīšanas maratons. Esmu diezgan pārsteigta, ka spēju sakopot visus spēkus un izlasīt 7 grāmatas, beigu beigās arī sasniedzot konkrētu grāmatu skaitu, ko vēlējos izlasīt šogad. Kopumā šis maratons bija diezgan noderīgs un pat jautrs, it īpaši Twitter lasīšanas sprinti.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Super! Prieks, ka Tev patika, un lai izdodas arī nākamie maratoni! :))

      Dzēst