ceturtdiena, 2019. gada 18. jūlijs

COMING UP FOR AIR by Miranda Keneally

Par šo grāmatu pirmo reizi uzzināju no kādas buktūberes, un, izlasot anotāciju, sapratu, ka vēlos izlasīt. Šī un citas šīs autores grāmatas likās ļoti interesantas un šķita, ka tā varētu būt perfekta vasaras lasāmviela. 

Grāmatas galvenā varone ir Megija, kura jau no bērnības nodarbojas ar peldēšanu. Megijas galvenais fokuss ir pievērsts peldēšanai, viņa dzīvo ūdenim un gatavojas sacencībām, lai iekļūtu Olimpiskajā komandā. Reiz Megija dodas uz savu nākotnes koledžu, kur saprot, ka ir palaidusi garām llielu daļu savas vidusskolas pieredzes, tāpēc viņa lūdz savam labākajam draugam Levī iemācīt viņai, kā skūpstīties un uzvesties puišu sabiedrībā. Drīz vien Megija saprot, ka viņai pret Levī ir jūtas, bet vai viņu romantiskās attiecības nesabojās Megijas izredzes iekļūt Olimpiskajā komandā?



Kā jau paredzēju, šī ir diezgan viegla lasāmviela, ko var izlasīt dažu dienu laikā. Šī ir laba grāmata karstai vasaras dienai. Tomēr es diemžēl nebiju gaidījusi, ka tik lielu daļu galvenās varones domu aizņems domas par skupstiem un seksu ar puišiem. Es saprotu, ka viņa ir pusaudze un pusaudžiem laikam tas ir normāli, bet vai tiešām ir jāveido tik nogribējusies varone? Man ļoti patika ideja par to, ka viņa nodarbojas ar profesionālo peldēšanu, šis aspekts mani tiešām aizrāva, bet man būtu paticis, ja Megija būtu mazāk domājusi par puišiem.

Labi, nav jau tā, ka viss bija slikti. Patiesībā man patika gan varoņi, gan notikumi, vienkārši galvenā varone Megija kaitināja. Tomēr tai pat laikā grāmatas gaitā varēja redzēt viņas izaugsmi, par ko liels pluss. 
°
Vēl man patika tas, kā tika parādītas sacencības un viņas attiecības ar pretiniecēm un ka ne vienmēr uzvar tā, kura ir ātrāka, bet tā, kura ir par sevi pārliecināta un ļaujas ūdens plūsmai, nedomājot pārāk daudz. Diemžel Megijai ar to bija problēmas, bet, kā jau teicu, grāmatas garumā bija jūtama viņas izaugsme. 

Kopumā man grāmata patika, un pēc kāda laika es lasīšu arī citas šīs autores grāmatas. 


7/10










Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru