ceturtdiena, 2019. gada 18. jūlijs

WINGS by Danielle Steel

Oficiāli paziņoju - Daniela Stīla ir viena no manām mīļākajām autorēm. Šī ir trešā viņas grāmata, ko lasu, un es vienkārši nesaprotu, kā es varēju atlikt šo grāmatu malā veselu GADU. 

Šis ir stāsts par Kesiju, kura vairāk par visu mīl lidmašīnas un vēlas vienu dienu kļūt par pilotu, taču viņas tēvs ir pilnīgi pret to, jo uzskata, ka sievietes vieta ir virtuvē. Tomēr Kesija netaisās padoties, tāpēc viņas tēva palīgs Niks piekrīt mācīt Kesiju lidot, un drīz viņa kļūst par lielisku pilotu, turklāt iemīlas savā skolotājā. Pēc kāda  laika aviācijas šovā viņu pamana bagātais biznesmenis Dezmonds, kurš piedāvā Kesijai darbu un laulību. Bet vai Kesija spēs aizmirst savu pirmo mīlestību?



Danielas Stīlas grāmatas vienmēr ir diezgan lēnas, tomēr ļoti pārdomātas, un katrs stāsts ir labi izstrādāts un ļoti emocionāls. Beidzot esmu sapratusi, ka man ļoti patīk šīs autores rakstīšanas stils un tas, ko viņa raksta. 

Man ļoti patika, ka šī grāmata ir fokusēta uz aviāciju, turklāt viss notiek 20. gadsimta vidū, kad sākas Otrais Pasaules karš (ja vēl nezinājāt, man ļoti patīk lasīt par karu), un arī šajā grāmatā ir saistība ar karu. Man ļooooti patika, ka daļa darbības notika Havaju salās, kad tika bombardēta Pērlharbora. Ir tā lieliskā filma "Pearlharbor" par šiem notikumiem, bet es nekad nebiju lasījusi par to grāmatā.

Manuprāt, Daniela Stīla ir izcila autore, kura raksta par mīlestību, likteni un attiecībām gan starp ģimenes locekļiem, gan starp diviem mīlniekiem. Arī šajā grāmatā ģimenes dinamika bija ļoti interesanta, ļoti patika, kā grāmatas gaitā mainījās varoņi, nerunājot jau par pašiem varoņiem, kas, kā parasti, ir izstrādāti līdz pēdējam un liekas kā īsti cilvēki.

Protams, arī šajā grāmatā neiztiek bez sāpēm un traģēdijām (un šī bija viena no ļoti retajām grāmatām, kas lika man raudāt), un es patiešām negaidīju, ka grāmata aizvirzīsies tādā virzienā, tomēr beigu beigās man ļoti patika, un, ja vēl neesat lasījuši nevienu Danielas Stīlas grāmatu, noteikti iesaku to izdarīt. 



9,5/10

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru