otrdiena, 2019. gada 30. aprīlis

Martā un aprīlī izlasītais


Tā nu sanāca, ka marta beigās neuzrakstīju atskatu par mēnesī izlasīto, tāpēc izdomāju, ka tagad uzrakstīšu ierakstu par abiem mēnešiem, jo labāk vēlu, nekā nekad. No sākuma pastāstīšu par martu, un zemāk būs par aprīli, jo negribu, lai viss ir vienā putrā. 



Martā izlasītais. Marts līdz šim bija sliktākais lasīšanas mēnesis, bet tas tāpēc, ka marts bija pēdējais lekciju mēnesis universitātē un bija tiešām ļoti daudz darbu, kas jāizdara, tāpēc nebija diez cik daudz laika lasīt. Tā nu martā izlasīju vien 4 grāmatas. 

  • Fiziskās grāmatas: 2
  • Audiogrāmatas: 2
  • E-grāmatas: 0
  • Pārlasītās grāmatas: 1
  • Standalone: 3
  • Triloģijas / sērijas: 1
  • Autores sievietes: 2
  • Autori vīrieši: 2
  • Lasīti autori: 4
  • Jauni / nelasīti autori: 0
  • Grāmatas angliski: 2
  • Grāmatas latviski: 0
  • Grāmatas krieviski: 2
  • Book haul: 0

Tātad, grāmatas, kuras izlasīju martā:


  1. Fredrik Backman "Beartown". Interesants gabals par nelielu pilsētiņu Zviedrijā, kur lielāko lomu visu iedzīvotāju dzīvē spēlē hokejs, un to, kādas sekas var būt nepārdomātām rīcībām. 4/5
  2. Danielle Steel "A Perfect Life". Man ļoti patīk Danielas Stīlas rakstīšanas stils, tāpēc arī šī grāmata man likās ļoti interesanta,  stāsts bija visai baudāms. Un, lai arī biju gaidījusi kaut ko citu, arī šis man ļoti patika. 4/5
  3. Kazuo Ishiguro "Never Let Me Go". Šo grāmatu atradu audiogrāmatu programmā un, izlasījusi labās atsauksmes Goodreads, izlēmu izlasīt. Laikam klausījos ar milzīgām pauzēm, jo gandrīz neko no grāmatas neatceros un nesapratu. 1/5
  4. Morgan Matson "Amy & Roger's Epic Detour". Martā radās vēlme kaut ko pārlasīt, un roka pati pastiepās pēc šīs grāmatas. Ļoti interesants un aizraujošs gabals par mīlestību, attiecībām ar māti un tikšanu pāri tuvinieka nāvei. 4/5

Aprīlī izlasītais. Aprīlī ar lasīšanu veicās mazliet labāk, jo bija vairāk brīvā laika, bet, tā kā sanāca arī mazliet paceļot, tad nebija pārāk daudz laika, ko veltīt grāmatām. Lai nu kā, izlasīju 7 grāmatas, no kurām diemžēl liela daļa uz mani neatstāja to labāko iespaidu. Arī recenzijas šajā mēnesī nesanāca uzrakstīt, bet apsolu par vairākām no šīm grāmatām uzrakstīt tuvāko dienu laikā. 


  • Fiziskās grāmatas: 4
  • Audiogrāmatas: 3
  • E-grāmatas: 0
  • Pārlasītās grāmatas: 1
  • Standalone: 7
  • Triloģijas / sērijas: 0
  • Autores sievietes: 3
  • Autori vīrieši: 4
  • Lasīti autori: 4
  • Jauni / nelasīti autori: 3
  • Grāmatas angliski: 0
  • Grāmatas latviski: 4
  • Grāmatas krieviski: 3
  • Book haul: 2
Grāmatas, ko izlasīju aprīlī:


  1. Haruki Murakami "Savādā bibliotēka". Ļoti savāda grāmata par savādu bibliotēku. Laikam Haruki Murakami vienkārši nav autors man. 2/5
  2. Elizabete Strouta "Mans vārds ir Lūsija Bērtone". Vēl viena diezgan savāda grāmata, kurā īsti neredzēju nekādu darbību, vienkārši Lūsijas atmiņas no dazādiem gadiem. Šur un tur pagrābtas bez konteksta, vismaz man tā likās. Grāmata bija ok, bet nekas vairāk.. 2/5
  3. Roberts Lūiss Stīvensons "Bagātību sala". Lai arī šī grāmata ir domāta jaunākiem cilvēkiem, man tā ļoti patika, dažreiz ir labi palasīt kaut ko vienkāršu. 4/5
  4. Cecilia Ahern "One Hundred Names". Šīs grāmatas ideja man likās ļoti interesanta, bet beigu beigās stāsts aizvirzījās tur, kur es to nemaz nebiju gaidījusi (vienvārdsakot, no sākuma stāsts bija par to, ka galvenā varone (ja nemaldos žurnāliste) uzrakstīja rakstu par vīrieti, kurš tagad vēlas viņu iesūdzēt tiesā par apmelošanu, bet pēkšņi viņai ir šis saraksts ar 100 vārdiem, un viņai jārunā ar visiem šiem cilvēkiem, un tam nav nekāda sakara ar pirmo pavērsienu). Un, starp citu, kā statistika rāda, nākamajam Sesīlijas Ahernas romānam man vajadzētu patikt (esmu lasījusi jau 5 viņas grāmatas, un tās man patīk ik pēc vienas). Kopumā bija ok, bet esmu pārliecināta, ka drīz to aizmirsīšu. 2/5
  5. Hāleds Hoseinī "Un kalni atbalsoja". Tā kā arī šo lasīju ar diegan lielām pauzēm, pusi neatceros un nesapratu, jo bija daudz varoņu, un bija grūti sekot līdzi stāstam, un man joprojām vislabāk patīk viņa "Pūķa ķērājs". Lai nu kā, Hāleds Hoseinī ir izcils autors, kurš raksta spēcīgas grāmatas. 2,5/5
  6. Meik Wiking "The Little Book of Hygge". Šī gan man patika, vienu reizi var izlasīt, patika tā doma, ka laime slēpjas nevis kaut kādās lielas lietās (dārgā mašīnā, lielā mājā vai ceļojumos), bet tieši otrādi mazajos dzīves brīžos, un vislabāk kopā ar ģimeni un draugiem. Un fotogrāfijas arī ir dikti smukas. 3/5
  7. Paula Hokinsa "Ūdenī". Pirms kāda laika lasīju viņas "Meitene vilcienā", un tā grāmata man patika. Arī šī bija interesanta, bet jau atkal bija ļoti daudz tēlu (nevajadzīgi daudz), tāpēc ik pa brīdim bija grūti visam izsekot. Lai nu kā, gribējās uzzināt, kas tur īsti notika ar Nelu Ebotu - vai tā bija pašnāvība, vai slepkavība, un man patika, kā viss atrisinājās, lai gan pašu pēdējo nodaļu es tā īsti neizpratu. 3,5/5



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru