ceturtdiena, 2019. gada 7. februāris

AUTORI, KURIEM VĒLOS DOT OTRO IESPĒJU


Ir ļoti daudz autoru, kuru grāmatas mums patīk, un tad ir autori, kuru darbi mums īsti neiet pie sirds. Taču ir autori, kuriem gribas dot otro iespēju - ja nu citas šī autora grāmatas mums patiks? Tā nu jau pirms kāda laika radās ideja uztaisīt ierakstu par autoriem, kuriem vēlos dot otro iespēju un tagad beidzot atradu laiku to izdarīt. Un pēc kāda pusgada vai gada uzrakstīšu "update" ierakstu, kur pastāstīšu, vai esmu izlasījusi vēl kādu šo autoru darbu un vai manas domas ir mainījušās. 




Sesīlija Aherna. Gadu laikā esmu izlasījusi 4 šīs autores grāmatas - "The Gift", "The Book of Tomorrow", "Love, Rosie" un "P.S. I Love You" -, un pirmās divas grāmatas man riebās - tās likās briesmīgākas par briesmīgām. Tāpēc nevar zināt, vai man patiks šī autore, tomēr vēlos lasīt arī citas viņas grāmatas. Ceru, ka tās man arī patiks.




Whitney Gardner. 2017. gadā lasīju grāmatu "You're Welcome, Universe", un atceros, ka grāmata man nepatika, un tomēr tagad autore ir uzrakstījusi vēl 2 grāmatas, iespējams, kādu no tām arī izlasīšu. 




Lorija Holsa Andersone. Grāmatu "runāt" es lasīju ļoti sen, un man tā riebās. Tā ir viena no retajām grāmatām, kurai ieliku tikai 1 zvaigznīti, bet, kad atradu internetā citu šīs autores e-grāmatu, izlēmu, ka varētu dot šai autorei otru iespēju. Redzēsim, vai "The Impossible Knife of  Memory" man patiks labāk nekā "runāt".



Jenn Bennett. Grāmatu "Alex, Apporximately" lasīju pagājušajā gadā, un neteiktu, ka man tā riebās, nē. Tā bija tīri okey, bet es noteikti biju gaidījusi kaut ko vairāk, un man nez kāpēc liekas, ka cti šīs autores darbi man varētu patikt labāk. Tad jau redzēsim!





Celeste Ng. Pirms vairākiem gadiem lasīju "Everything I Never Told You", un man tā īsti kaut kas nepatika. Grāmata nebija slikta, un es pat ieliku tai 3 zvaigznītes, bet kaut kas man tajā likās dīvains un tāds... ne man. Cerams, ka grāmata "Little Fires Everywhere" man patiks labāk.




Jodi Piccoult. Grāmata "Lone Wolf" man ļoti, ļoti nepatika - varbūt es to vienkārši nespēju saprast. Lai nu kā, ir vairākas grāmatas, kuru ideja man patika, un varbūt pieķeršos klāt citiem šīs autores darbiem, jo liekas, ka Jodi Piccoult ir laba rakstniece. 








Sophie Kinsella. Šī autore ir diezgan populāra romānu rakstītāja, un esmu dzirdējusi diezgan daudz labu atsauču, tomēr nez kāpēc "Remember Me?" man likās vienkārši okey, nekas vairāk. Un tomēr jau vairākus gadus skatos uz "Finding Audrey", varbūt tā ir labāka?



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru