piektdiena, 2018. gada 16. marts

ALEX, APPROXIMATELY by Jenn Bennett

Grāmata, par kuru nebiju dzirdējusi pārāk daudz, taču viena no manām mīļākajām buktūberēm runāja par šo grāmatu gandrīz katrā video, tāpēc iedomājos, ka tai jābūt ļoti labai. Diemžēl jāatzstas jau tagad - pēc izlasīšanas man tā nelikās. 

Šis ir stāsts par Beiliju, kura ir īsts movie geek. Viņa jau vairākus mēnešus sarakstās ar puisi vārdā Alekss, taču viņi ne reizi nav tikušies reālajā dzīvē. Kad Beilija vasarā pārceļas uz dzīvi pie tēva kādā mazā Kalifornijas pilsētiņā, viņas plāns ir atrast Aleksu, kurš arī dzīvo šajā pilsētā. Meitene sāk darbu vietējā muzejā, katru dienu satiekot izskatīgo, bet kaitinošo apsargu Porteru. Vasaras dienām ritot, Beilijai ir jāizvēlas starp sapņiem par interneta draugu Aleksu un realitāti ar Porteru, taču viss nav tik vienkārši, jo arī Porteram ir savs noslēpums... viņš ir Alekss...



Pirmais, ar ko vēlos sākt, ir tas, ka es lielāko grāmatas daļu nespēju pierast pie autores rakstīšanas stila. Nē, tas nav kaut kāds īpašais vai oriģnālais, bet tomēr kaut kas neļāva man lasīt grāmatu tādā ātrumā, kādā es to vēlētos. Autore bieži izvēlējās sarežģītākus vārdus, lai gan to vietā varēja lietot daudz izplatītākus sinonīmus, kas nepadarītu darbu sliktāku. Tieši otrādi šī sarežģīšana radīja iespaidu, ka varoņi izliekas. 

Otrkārt, es nebiju sajūsmā par galveno varoni, un arī citi varoņi šķita mazliet nereāli, lai gan negribu teikt, ka viss bija slikti. Man ļoti patika Beilijas pagātnes motīvs, vismaz tas likās ļoti oriģināls un nelasīts 930 citās grāmatās. Tāpat man patika tas, ka Porters arī bija Beilijas interneta draugs Alekss, taču, manuprāt, būtu daudz labāk, ja tas tiktu atstāts kā noslēpums līdz brīdim, kad paši varoņi to saprot, nevis uzrakstīts grāmatas anotācijā, lai lasītāji to zina jau no paša sākuma. 

Vispār jāsaka, ka biju diezgan vīlusies šajā romānā. Es gribēju to iemīlēt, lai tas kļūst par vienu no maniem favorītiem, taču tā nenotika; iespējams, tas tikai tāpēc, ka romance ir mans mīļākais žanrs un 90% darbu, ko lasu, ir sarakstīti tieši šajā žanrā, tāpēc mani jau ir grūti ar kaut ko pārsteigt, bet, ja rakstīšanas stils nebūtu tik samākslots un ja es neurbtos tai caur gandrīz mēnesi, mans vērtējums noteikti būtu augstāks. Jebkurā gadījumā šis ir viegls vasaras romāns, un varbūt jums paveiksies un iepatiksies šī grāmata, jo TĀ NAV SLIKTA. Vienkārši tā nav domāta man, un šaubos, ka kādreiz gribēšu to pārlasīt. 



5/10






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru