ceturtdiena, 2017. gada 9. novembris

TRILOĢIJAS / SĒRIJAS, KURAS NEPABEIGŠU



Pirms neilga laika publicēju blogā ierakstu par triloģijām un sērijām, kuras esmu pabeigusi. Tagad pienācis laiks parunāt par sērijām, kuras (visdrīzāk) nepabeigšu. Uzreiz brīdinu, ka šeit parādīsies ļoti populāri nosaukumi, bet tas ir tikai mans viedoklis, un es nevēlos nevienu aizskart, minot, ka nepabeigšu kādu no jūsu mīļākajām sērijām. Starp citu, pirms ļoti ilga laika bija arī TOP 5 Weekend ieraksts ar 5 sērijām, ko nepabeigsim.  Tās šoreiz neminēšu.





  1. Dž. K. Roulinga "Harijs Poters". Jā, es sāku ar pašu šokējošāko, lai neatstātu to uz beigām. Bērnībā nebiju tās lasījusi un man pat kaut kā negribējās, bet tad 2014. gadā mani burtiski piespieda to izdarīt. Nesaku, ka nebija interesanti - bija pat ļoti aizraujoši, un es gada laikā izlasīju piecas no septiņām grāmatām. Taču, laikam ejot, man ir zudusi interese par šo sēriju.
  2. Rensoms Rigss "Mis Peregrīnes nams brīnumbērniem". Par pirmo grāmatu es biju stāvā sajūsmā, par otro - ne tik ļoti. Varbūt tāpēc, ka pirmo lasīju latviski, otro - angliski -, un bija diezgan sarežģīti. Godīgi sakot, es pat neatceros, kas notika otrajā daļā, tāpēc diez vai kādreiz to pārlasīšu, lai lasītu trešo grāmatu.
  3. Nensija Fārmere "Skorpiona nams". Lasīju 2014. gadā un neteiktu, ka man ļoti patika. Jā, tajā laikā bija interesanti, bet latviski nav izdots turpinājums, un man nepatika tik ļoti, lai es piktu šīs grāmatas angliski.
  4. Sara Shepard "Pretty Little Liars". Skatoties seriālu, izlēmu izlasīt arī grāmatas. Tiku līdz kādai 4. daļai, kad sapratu, ka grāmatu šajā sērijā ir pārāk daudz - vismaz piecpadsmit -, un es vienkārši to neizturēšu. Neesmu arī noskatījusies seriālu līdz galam.
  5. Maikls Grānts "Prom". Man ļoti, ļoti patika pirmās divas daļas - "Prom" un "Bads", bet sērijā ir vismaz 6 grāmatas un, kamēr tās neiztulkos latviski, es sēriju nepabeigšu.
  6. Riks Riordans "Keina hronikas". Tas pats, kas ar "Prom" - nepabeigšu, ja netiks izdotas latviski, nepatīk man lasīt elektroniski. Tomēr, ja nu tas kādreiz notiks un grāmatas iznāks latviski, šaubos, ka tad jau gribēšu lasīt middle-grade triloģiju. 
  7. Kimberly Darting "The Pledge". Patika, bet ne tik ļoti, lai turpinātu triloģiju. Ir pārāk daudz citu grāmatu, ko vēlos izlasīt.
  8. Samanta Šenona "Sapņu staigātāja". Kad lasīju 2014. gadā, man patika. Tagad jau gandrīz neko neatceros, un nav arī pārāk lielas vēlmes turpināt.
  9. Graiems Simsions "Projekts "Rozija"". Man īpaši nepatika, tāpēc nemaz nejūtu vainu, ka nevēlos turpināt.
  10. Veronica Rossi "Under the Never Sky". Man ļoti, ļoti patika, bet, jo vairāk laika paiet, jo mazāk man patīk, un vispār esmu atdevusi pirmās divas daļas. Ja kādreiz uznāks vēlme pārlasīt un pabeigt triloģiju, nopirkšu visas trīs grāmatas no jauna, lai gan šaubos, ka tas kādreiz notiks.
  11. Kiersten White "Mind Games". No sākuma man patika, tagad (pēc 3 gadiem) vairs nesaprotu, kāpēc ieliku 4 zvaigznītes.
  12. Sallija Grīna "Tumšā puse". Jau vairākkārt esmu minējusi, ka mani vairs nepiesaista grāmatas ar maģijas elementiem (mani nekad tas nav īpaši piesaistījis, lai gan esmu izlasījusi ne mazumu tādu grāmatu). Dzirdētas arī baumas, ka trešā daļa nav laba.
  13. Luisa Lorija "Devējs". Es biju sajūsmā par šo grāmatu. Patiešām. Man pat gribētos to pārlasīt. Un reizē es arī netaisos pabeigt sēriju. Šis ir viens no tiem stāstiem, kuru, manuprāt, nevajadzēja turpināt - beigas bija ļoti labas, un tā tām arī vajadzēja palikt.
  14. Orsons Skots Kārds "Endera spēle". Nepatika tik ļoti, lai turpinātu. Turklāt tā pati situācija, kas iepriekš - nav tulkojuma latviski, un es nelasīšu angliski. 
  15. Džons un Kerola E. Berovmeni "Dobā zeme". Man ļoti, ļoti, ļoti patika. Vienkārši nevēlos pārlēkt uz angļu valodu. 
  16. Natalie Whipple "Transcrendent". Patika, lai gan likās mazliet dīvaini. Un vispār jau minēju, ka ir daudz vairāk citu grāmatu, ko lasīt.
  17. Jill Hathaway "Slide". Bija ļoti interesanti, un, iespējams, es pat izlasītu, ja kāds varētu aizdot otro daļu, pati nevēlos pirkt. 
  18. Kat Zhang "What's Left of Me". Pagājis pārāk ilgs laiks, lai to turpinātu. Kārtējā distopija, kas 2014. gadā likās interesanta. Nezinu, kā to uztvertu, ja lasītu tagad. 
  19. Džodžo Moja "Pirms atkal tiksimies". Neredzu jēgu sērijas turpināšanai - stāsts ir beidzies, un viss. Kāda jēga zināt to, kas notika pēc tam?
  20. Wendy Higgins "Sweet". Izlasīju pirmās divas grāmatas. Neturpināšu, jo saprotu, ka tas ir kārtējais stāsts par eņģeļiem.
  21. K. S. Lūiss "Nārnijas hronika". Jā, esmu tas cilvēks, kurš nav izlasījis visas Nārnijas hronikas grāmatas. Jā, es eksistēju.
  22. Isaac Marion "Warm Bodies". Stāsts par zombijiem, kurš mani neuzrunāja.
  23. Pīrss Brauns "Sarkanā sacelšanās". Jā, man nepatika. Man riebās. Laikam vajadzētu uztaisīt ierakstu un pastāstīt par populārām grāmatām, kas man nepatika, jo tādu ir tiešām daudz. 
  24. Amanda Hocking "Watersong". Man ļoti patika. Ļoti. Izlasīju trīs no četrām grāmatām, un tās bija ļoti aizraujošas un ātri lasāmas, bet es nevaru iedomāties, ka tuvākajā nākotnē piespiedīšu sevi nopirkt ceturto daļu un pabeigt sēriju, turklāt, ja tas notiks, vajadzēs pārlasīt iepriekšējās daļas, ko diez vai darīšu.
  25. Megan Miranda "Fracture". Knapi izkūlos cauri pirmajai daļai. Otro neizturēšu.
  26. sarah J. Maas "Throne of Glass". Pirmā daļa bija laba. Otrā daļa bija ļoti laba. Trešajā daļā sākās manai gaumei par daudz maģijas, tāpēc tas mani atgrūda no šīs sērijas.
  27. Melissa de la Cruz "Heart of Dread". Par pirmo grāmatu "Frozen" uzrakstīju recenziju. Ja izlasīsiet to, sapratīsiet, kāpēc nevēlos turpināt sēriju.  
  28. Leigh Bardugo "Shadow and Bone". Lasīju pirms gada, bet neko neatceros. 

Šis saraksts ir sanācis daudz lielāks, nekā es biju plānojusi. Lūgums uzrakstīt komentāros, vai kādu no šeit pieminētajām sērijām tomēr būtu vērts pabeigt. 






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru