piektdiena, 2017. gada 30. jūnijs

Jūnijā izlasītais | Jūlija TBR



Laikam to atkārtoju burtiski katrā šādā ierakstā, bet - pa kuru laiku ir pienākušas jau jūnija beigas?! Es tiešām nesaprotu, kā var tik ātri skriet laiks. Lai gan no otras puses beidzot ir pienācis vasaras brīvlaiks, kas nozīmē, ka vismaz uz 2 mēnešiem esmu brīva no universitātes darbiem un stulbas obligātās literatūras, kura nevienam neinteresē. 



Jūnijā izlasītais. Pēc neveiksmīgā lasīšanas mēneša maija cerēju, ka izdosies jūnijā lasīt vairāk, un man izdevās! Pat neskatoties uz sesiju, bezgalīgo gatavošanos eksāmeniem un nevajadzīgu lugu lasīšanu, paguvu lasīt arī savam priekam. 

  1. Merisa Meijere "Sindera" 5/5
  2. Sarah J. Maas "Throne of Glass" 4,5/5
  3. Stephanie Garber "Caraval" 4,5/5
  4. Sarah J. Maas "Crown of Midnight" 4/5
  5. Whitney Gardner "You're Welcome, Universe" 2,5/5

Jūlija TBR. Uzminiet, ko es darīšu šajā brīvajā mēnesī? Pareizi, es lasīšu. Gribu lasīt un pārlasīt daudz, lai gan arī jūlijam jau ir šādi tādi plāni (ne tik lieli kā augustam, bet par to citreiz), tāpēc arī šis TBR ir diezgan ambiciozs. 

  1. Sarah J Maas "Heir of Fire"
  2. Ned Vizzini "It's Kind of a Funny Story"
  3. Kasie West "On the Fence"
  4. Huntley Fitzpatrick "My Life Next Door"
  5. Nicholas Sparks "The Guardian"
  6. John Bevere "Extraordinary"

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru