sestdiena, 2017. gada 29. aprīlis

Aprīlī izlasītais | Maija TBR


Aprīlis bija visādā ziņā labs mēnesis. Bija daudz jauku notikumu un laiks paskrēja ļoti ātri, un varbūt es pat nepaspēju izdarīt visu, ko biju ieplānojusi, taču tam būs laiks citu mēnesi. Šodien pastāstīšu, kā tad man veicās ar lasīšanu aprīlī.




Aprīlī izlasītais. Protams, gribējās izlasīt vairāk, ņemot vērā, ka bija diezgan garš brīvlaiks, taču es to neizdarīju. Mazliet labāk nekā martā jau nu bija. Kopumā izlasīju labas grāmatas, par kurām arī esmu uzrakstījusi recenzijas. Vispār tagad līdz jūlija vidum centīšos rakstīt atsauksmes par visām grāmatām, ko izlasu, jo tāds ir viens no maniem "101" projekta punktiem. 


  1. Rūta Šepetis "Jūras sāļums" 5/5
  2. Cassandra Clare "City of Heavenly Fire" 5/5
  3. Kasie West "By Your Side" 4,5/5
  4. Louise Gornall "Under Rose-tainted Skies" 3,5/5
  5. Melissa de la Cruz & Michael Johnston "Frozen" 2,75/5


Maija TBR. Jau tagad zinu, ka maijā nevarēšu lasīt pārāk daudz savam priekam. Viena no pasniedzējām uzdeva līdz eksāmenam izlasīt 10 lugas un vairākas grāmatas, arī citos priekšmetos katru nedēļu uzdod lasīt ļoti daudz, un maijs ir tas mēnesis, kad jātiek galā ar tiem briesmīgajiem "Mērnieku laikiem". Pašlaik mana dzīve vienā bildītē izskatās šādi:


Lai nu kā, cerēšu, ka kaut ko tomēr izdosies maijā izlasīt. 

  1. Whitney Gardner "You're Welcome, Universe"
  2. Sarah J Maas "Throne of Glass". 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru