sestdiena, 2017. gada 22. jūlijs

WHAT I THOUGHT WAS TRUE by Huntley Fitzpatrick

Autores debijas romāns "My Life Next Door" ir viena no manām visu laiku mīļākajām grāmatām, tāpēc izlēmu iegādāties un izlasīt arī šo, par ko gan nepaliku tikpat lielā sajūsmā, bet par to pastāstīšu plašāk šajā recenzijā. 

Stāsts ir par Gvenu, kura visu savu dzīvi ir nodzīvojusi uz salas un vairāk par visu vēlas tikt prom līdz vienam brīdim: vasarai, kad viņas Lielākā Kļūda Kasidijs Somers sāk strādāt uz salas, pļaujot mauriņus...









Laikam mana Lielākā Kļūda bija pārāk augstas cerības uz šo grāmatu. Beigās tā neizrādījās slikta un nevarētu teikt, ka biju baigi vīlusies, tomēr, ja nebūtu tā sacerējusies, noteikti romāns patiktu vairāk. 

Godīgi sakot, līdz kādai 100. lapai man pat bija doma vienkārši nolikt grāmatu malā un atsākt to pēc kāda laika, jo es pat neuztraucos par varoņiem, man bija pilnīgi vienalga, kas ar viņiem notiek, jo daudz kas bija neizskaidrots un brīžiem bija tādi "what" momenti, tomēr, kad beidzot tika paskaidrots, kādas tieši bija Gvenas Lielās Kļūdas, viss sāka uzlaboties. 

Man ļoti patika, ka šajā grāmatā (tāpat kā "My Life Next Door") bija arī vairākas citas drāmas pa vidu starp Gvenas un Kasidija drāmu - gan saistīts ar Gvenas brālēnu un labāko draudzeni Viviānu, gan ar viņas mazo brāli Emoriju, gan ar viņas tēvu un pat ar Henriju Elingtonu, pie kura mātes Gvena strādāja par "auklīti". Labi, ka visa uzmanība nebija fokusēta tikai uz Gvenu un Kesu, citādi es nomirtu no garlaicības. 

Vispār šī grāmata ir ļoti viegli lasāma un pēc 100. lapas kļūst pat ļoti interesanti, bet es šo grāmatu nosauktu vairāk par new adult, jo tika bieži runāts par seksu, kas man mazlietiņ traucēja izbaudīt romānu vēl vairāk. Tomēr kopumā ļoti interesanta vasaras lasāmviela. 



8/10







Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru