sestdiena, 2017. gada 22. jūlijs

BOOKTUBE-A-THON 2017: iepazīšanās


Joprojām nezinu, vai šī ir laba doma. Pirmkārt, jo nevarēšu lasīt vairākas dienas maratona laikā, jo braucu prom. Otrkārt, tik sen neesmu piedalījusies nevienā maratonā, ka esmu piemirsusi, kā tas ir. Visu laiku šaubos, vai ir jēga un vai es gribēšu lasīt, jo pašlaik man gribas rakstīt, taču, tā kā pēdējoreiz piedalījos maratonā 2015. gadā (ja atceros pareizi), izlēmu, ka pienācis laiks atkal to pamēģināt. 




Kas ir Booktube-a-thon? Ikgadējs maratons, ko vada vairāki buktūberi visā pasaulē, vairāk informācijas šeit.

Kad notiek Booktube-a-thon? šī gada 24.-30. jūlijā.

Vai ir kādi lasīšanas izaicinājumi? Ir gan, un, manuprāt, visai sarežģīti.


  • Izlasīt grāmatu ar personu uz vāka. 
  • Izlasīt augsti novērtētu (hyped) grāmatu.
  • Izlasīt grāmatu dienas laikā. 
  • Izlasīt grāmatu, kuras varonis atšķiras no tevis (jebkurā veidā)
  • Izlasīt grāmatu ārā. 
  • Izlasīt grāmatu, ko nopirki tikai vāka dēļ.
  • Izlasīt 7 grāmatas. 


Ko es lasīšu? Kā jau minēju, man nebūs īpaši daudz laika lasīt (kāpēc Booktube-a-thon vienmēr iekrīt tādos datumos, kad man nav laika?), un es šaubos, ka izpildīšu visus 7 uzdevumus. Pie katras grāmatas pierakstīšu arī uzdevumu, kuram katra grāmata atbilst. 

  1. Imants Ziedonis "Viegli" (izlasīt grāmatu vienas dienas laikā - dzejoļu krājums, kurš stāv manā plauktā jau vairāk nekā gadu; pienācis laiks izlasīt.) 
  2. Niall Griffits "A Great Big Shinig Star" (izlasīt grāmatu, ko nopirki vāka dēļ - šo grāmatu nopirku Ķīpsalā zemās cenas dēļ, bet pirmām kārtām jau mani ieintriģēja vāks.)
  3. Marie Kondo "The Life Changing Magic of Tidying Up" (izlasīt augsti novērtētu grāmatu)
  4. Luisa Lorija "Devējs" (izlasīt grāmatu, kuras varonis atšķiras no tevis - Jona ir puisis, so... un jā, es atkal pārlasu grāmatas.)
  5. Jennifer E. Smith "Hello, Goodbye and Everything in Between" (izlasīt grāmatu ar personu uz vāka)
  6. Derek Prince "Faith to Live By" (izlasīt grāmatu ārā - šai man ir palikušas apmēram 50lpp, bet tik un tā gribu pabeigt pirms augusta)




2 komentāri:

  1. Sveika! Vēlējos pajautāt, kur vel var atrastu dažādus lasīšanas maratonus, jo šo esmu nokavējusi..?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Esmu tagad uztaisījusi sadaļu par lasīšanas maratoniem, kas notiks šogad, tur ir arī linki pie katra maratona :)

      Dzēst