trešdiena, 2017. gada 26. jūlijs

HELLO, GOODBYE AND EVERYTHING IN BETWEEN by Jennifer E. Smith

Pirms diezgan ilga laika lasīju arī citas šīs autores grāmatas, un tās man patika, tāpēc lejupielādēju telefonā un izlēmu izlasīt Booktube-a-thon laikā.

Naktī pirms Klērai un Eidenam jādodas uz universitātēm katram savā virzienā, viņiem ir tikai viens jautājums: vai viņiem vajadzētu palikt kopā un saglabāt attiecības, katram esot citām Amerikas galā? Divpadsmit stundu laikā viņiem jāatrod risinājums šai problēmai...











Kas man patika? 

  1. Šī ir īsa un viegli lasāma grāmata. 
  2. Klēra izveido sarakstu ar vietām, kur viņiem jādodas šajā naktī. Pēdējā laikā ir daudz grāmatu ar dažādiem sarakstiem, kur varoņiem jādodas, lai atrisinātu kādu problēmu - atrastu kādu draugu vai vienkārši saraksts ar lietām, ko kāds liek viņiem izdarīt. Tomēr man patika, ka Klēra izveidoja sarakstu ar vietām, kas hronoloģiski atkārtotu viņas un Eidenu attiecības divu gadu laikā. 
  3. Darbība notiek tikai 12 stundu laikā. 

Kas man nepatika? 

Principā viss bija diezgan labi, un es pat nevaru iedomāties par vairāk kā divas lietas, kas man ļoti nepatika:
  1.  "ķīmija" starp Klēru un Eidenu likās neīsta. Vairākkārt pieķēru sevi domājam - kāpēc viņi vispār ir kopā? Jūs taču zināt tās grāmatas, kur pāri liekas tik īsti un dabiski. Varbūt es īsti neredzēju viņu attiecības tieši tāpēc, ka viss notika nakts laikā. Jebkurā gadījumā gribējās  kaut ko vairāk...
  2. Klēras neizlēmība. Labi, es saprotu, ka viņiem ir beidzot jāpieņem ļoti svarīgs lēmums (iespējams, svarīgākais viņu dzīvēs), bet Klēra bija tā, kas visu nakti svārstījās. No sākuma tieši viņa bija tā, kas izdomāja visus tos loģiskos šķiršanās iemeslus. Un, kad Eidens beidzot piekrita un nakts vidū viņi izlēma izšķirties, viņai pēkšņi likās, ka varbūt tomēr vajadzētu saiet atpakaļ kopā un tā līdz pašam rītam. Tas mazliet kaitināja. 
Kopumā grāmata ir interesanta un, ja jums patika iepriekšējās Dženiferas E. Smitas grāmatas, izlasiet arī šo. Jāpiemin, ka drīz vien Zvaigzne ABC izdos šīs autores grāmatu "Iespēja iemīlēties no pirmā skatiena", un es nevaru sagaidīt! 

7/10

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru