ceturtdiena, 2017. gada 1. jūnijs

Maijā izlasītais | Jūnija TBR


Esmu pamanījusi vienu dīvainu lietu. Jo vecāka es kļūstu, jo nenozīmīgāks un vienaldzīgāks kļūst vasaras sākums. Atceros, kā agrāk biju tik ļoti excited par brīvlaiku un vasaru, bet tagad... Tagad jūnijs man asociējas ar studentu briesmīgāko murgu - sesiju. 



Maijā izlasītais. Kā jau paredzēju, maijā izdevās izlasīt ļoti maz, jo 90% gadījumu lasīju skolas vajadzībām, nevis savam priekam. Ilgu laiku apsvēru pat domu nerakstīt šo ziņu, taču, kā redzat, es to tomēr rakstu. 


  1. Sara Novic "Girl at War" 3,5/5
  2. William Shakespeare "Macbeth" 2,5/5
  3. Sarah Dessen "Saint Anything" 5/5



Jūnija TBR. Kā jau minēju, jūnijā ir sesija, bet, lai arī man ir joprojām jāizlasa tās 10 lugas, esmu apņēmusies jūnijā izlasīt vismaz 5-6 grāmatas. Vai izdosies? To mēs redzēsim. 


  1. Whitney Gardner "You're Welcome, Universe"
  2. Sarah J Maas "Throne of Glass"
  3. Stephanie Garber "Caraval"







2 komentāri:

  1. Nezinu kāda īsti ir tā studentu dzīve, ja neskatās uz to, ko esi man minējusi, bet novēlu tev veiksmi ar brīvā laika atrašanu sava prieka lasīšanai.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :) cerams vasarā tam būs pietiekami daudz laika :)

      Dzēst