trešdiena, 2015. gada 1. aprīlis

Martā izlasītais | Aprīļa TBR


Hey cilvēki, ja te kāds ieklīst, izņemot mani :D Ja godīgi, pašlaik man ir tieši tāda pati sejas izteiksme kā Hannai augstāk redzamajā gifā - vienkārši iedomājos, ka jau ir pagājuši 3 mēneši no 2015.gada, bet, kas ir vēl biedējošāk, man pēc rīt paliek 18, kaut tikko svinēju 17... Like, what. O.o Laiks, kur tu tā skrien? Nepaspēšu neko izdarīt, bet jau būšu veca večiņa :D Bet nopietni :D 

Nu labi, ķersimies klāt šausmīgajam Marta wrap up. Februāra beigās biju aizrautības pilna un priecājos par to, cik daudz grāmatu izlasīšu martā, jo taču brīvlaiks, jo taču beidzies ZPD... Hahaha, karma par mani pasmējās un iemeta mani reading slump, jo vispār nelasās :( ko darīt???



Ko esmu paveikusi? Okay, ņemot vērā to, ka februārī arī izlasīju tikpat daudz grāmatu, nevarētu teikt, ka marts ir bijis briesmīgs, bet, kā jau teicu, martā bija DAUDZ vairāk laika lasīt, tomēr es to nedarīju. Un pat to, ko lasīju, neizbaudīju līdz sirds dziļumiem. Vienīgais labums no marta tāds, ka no TBR burkas izvilku divas lapiņas - Sāras Grūenas "Ūdens ziloņiem" un Mark Haddon "The Red House". :)) Nu neko, centīšos aprīlī laboties un lasīt vairāk #fingerscrossed


    1. Rūta Šepetis "Papīra sapņi";
    2. Nīls Geimens "Koralīna";
    3. Jenny Han "It's Not Summer Without You";
    4. Sāra Grūena "Ūdens ziloņiem";
    5. Jenny Han "We'll Always Have Summer";
    6. Iluta Plotņikova "Salas rēgs";
    7. Vera Brosgol "Anya's Ghost";
    8. Marka Haddon "The Red House";
    9. Kasandra Klēra "Kaulu pilsēta";
    10. Džodžo Moja "Pēdējā vēstule no mīļotā";
    11. Wendy Higgins "Sweet Peril";
    12. Aleksandrs Dimā "Grāfs Monte Kristo" (1.grāmata);

    Aprīļa TBR. Ceru, ka aprīlis būs ražīgāks mēnesis, kā nekā cerība vienmēr mirst pēdējā. Tāpēc šeit ir mans aprīļa lasāmo grāmatu saraksts:

    1. R. J. Palacio "Wonder";
    2. Aleksandrs Dimā "Grāfs Monte Kristo" (2.grāmata);
    3. Kody Keplinger "The DUFF: The Designated Ugly Fat Friend";
    TBR burkas uzdevums aprīlim:

    John Green "An Abundance of Katherines"






    2 komentāri:

    1. "reading slump"? tu nopietni?? reading slamps ar 12 izlasītām grāmatām? tu taču esi stulba :D

      AtbildētDzēst
      Atbildes
      1. 12 grāmatas gan nenozīmē, ka es to izbaudu :DD

        Dzēst