pirmdiena, 2015. gada 6. aprīlis

Martā izlasītais | Aprīļa TBR

Man. Vajag. Palīdzību.
Tātad - kāda ir mana problēma? Es šogad nevaru palasīt. Jā, pavisam nopietni - es cenšos, es lasu, bet nekas neiet uz priekšu kā plānots.



Martā izlasītais
  1. Dž. K. Roulinga "Harijs Poters un fēniksa ordenis, 2. daļa"
  2. "Zilie jūras vērši"
  3. Sarah Crossan "The Weight of Water"
  4. Nicholas Sparks "Safe Haven"
  5. Gundega Repše "Vīrs tapīrs un citas radības"
  6. Rick Riordan "Percy Jackson and the Singer of Apollo"
  7. John Green "Looking for Alaska"
  8. Laura Vilka "Dana un medaljons"
  9. Lewis Carroll "Alice in Wonderland"
  10. Dž. K. Roulinga "Harijs Poters un jauktasiņu princis"
  11. Jules Verne "In the Year 2889"
  12. C. S. Lewis "Prince Caspian"
Aprīļa TBR
  1. Rūta Šepetis "Papīra Sapņi"
  2. Dž. K. Roulinga "Harijs Poters un nāves dāvesti"
  3. Cassandra Clare "City of Lost Souls"
TBR burkas izaicinājums aprīlim:
Izlasīt dāvinātu grāmatu

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru