otrdiena, 2014. gada 30. decembris

Decembrī izlasītais | Janvāra TBR


Jā, nu jau pienācis laiks atskatīties netālā pagātnē jeb līdz decembra sākumam un izveidot sarakstu ar mēnesī izlasītajām grāmatām, kā arī apskatīt savu Goodreads TBR plauktiņu un izlemt, ko vēlos lasīt nākamajā mēnesī.



Decembrī izlasītais. Kopumā decembrī esmu izlasījusi pietiekami daudz labu (un tikai dažas ne tik labas) grāmatu, esmu piedalījusies divos lasīšanas maratonos un palasījusi arī dažas grāmatas, kas domātas recenzijām.

  1. Veronika Rota "Sabiedrotie";
  2. Nensija Fārmere "Skorpiona nams";
  3. Džeimss Bouens "Ielas kaķis, vārdā Bobs";
  4. Robert Kirkman "The Walking Dead, Vol.01. Days Gine Bye";
  5. Lemony Snicket "The Carnivorous Carnival";
  6. Ruta Šepetis "Starp pelēkiem toņiem";
  7. Jennifer E.Smith "The Statistical Probability of Love at First Sight";
  8. Lemony Snicket "The Slippery Slope";
  9. Tim Tharp "The Spectacular Now";
  10. M.L.Stedmena "Gaisma okeānā";
  11. Patricia St. John "Treasures of the snow";
  12. Lemony Snicket "The Grimm Grotto";
  13. J.K.Rowling "Harry Potter and the Sorcerer's Stone";
  14. Salla Simuka "Sārta kā asinis";
  15. Jesse Andrews "Me and Earl and the Dying Girl";
  16. Timurs Vermešs "Viņš ir atkal klāt";
  17. Rick Riordan "The Demigod Files";

Janvāra TBR. Jauns gads būs jāsāk ar pamatīgu palasīšanu, ņemot vērā, ka 2015. gadā es vairs nevarēšu lasīt tik daudz (īpaši tāpēc, ka visas "īsās "Spaidervika hronikas", "Grega dienasgrāmata" un citas plānas grāmatiņas ir izlasītas šogad :D). Tad nu šāds pagaidām ir mans TBR:
 
  1. Andrew Smith "Winger". Beidzot, beidzot dabuju šo grāmatu elektroniskā formātā, tāpēc gadu visdrīzāk sākšu ar šo burvīgo grāmatu!
  2. Sesilija Aherna "Līdz varavīksnei / Ar mīlestību, Rozija".  Vēl viena grāmata, par kuru Sintija ir sajūsmā, tāpēc man arī beidzot jāizlasa!
  3. Stephanie Perkins "Anna and the French Kiss". Ja man šī mēneša noslēgumā nevajadzētu darīt tik daudz darbu, es jau tagad ķertos klāt šai grāmatai, bet laikam pagaidīšu līdz 1.janvārim.
  4. Gene Luen Yang "American Born Chinese". Grafiskā novele, un es ļoti ceru, ka man tā patiks, jo es par šo noveli patiešām neko nezinu. :D
Šoreiz tas arī viss, drīzumā būs vēl ziņas :))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru