otrdiena, 2014. gada 30. decembris

2014. gada kopsavilkums | 2015. gadā plānotais

 
Nu ko, 2014. gads pamazām tuvojas beigām, un man ir tikai viens jautājums: "Kā?". Jā, patiešām - kā laiks var skriet tik ātri? Šķiet, tik tikko svinējām 2014. gada sākumu, skatījāmies pagātnē par iepriekšējā gadā notikušo, veidojām sarakstus ar nākamajā gadā paveicamiem darbiem, meklējām sev dažādus izaicinājumus un teicām, ka šis gads nu būs pats labākais. Bet nu jau pienācis laiks darīt to pašu, tāpēc šis ir mans 2014. gada lasīšanas kopsavilkums un 2015. gadā plānotais, kas saistās ar lasīšanu.

2014:

Gada laikā esmu izlasījusi ne mazumu lielisku grāmatu, un man bija patiešām grūti izveidot šo topu, un vairākas iemīļotas grāmatas palika aiz strīpas, kas izraisīja manī ne mazumu sirdsapziņas pārmetumu.

 
 
Diemžēl ārpus TOP 14 palika tādas grāmatas:
  1. Braiens Selzniks "Hugo Kabrē izgudrojums";
  2. Gayle Forman "Where She Went";
  3. Reičela Mīda "Vampīru akadēmija"  2. un 3.daļa;
  4. Dž. K. Roulinga "Harijs Poters un Filozofu akmens"


 
Šogad kopumā izlasītas 150 grāmatas. Gada sākumā gan mans goodreads izaicinājums vēstīja, ka centīšos izlasīt 50 grāmatas, kas janvārī likās šausmīgi daudz, bet, kad mērķi sasniedzu jau maija sākumā, paaugstināju skaitu uz 120, un esmu to arī lieliski paveikusi, pat ar pamatīgu uzviju, par ko esmu ļoti apmierināta.
  • 7 grāmatas, kas biezākas par 500 lapām (vai vismaz ļoti tuvu tam), un tikai 1 grāmata, kas biezāka par 700 lapām;
  • Goodreads saka, ka esmu izlasījusi 43' 426 lapas, kas gan ir aptuvens skaitlis, bet tomēr iespaidīgi;
  • Vidēji katru mēnesi esmu izlasījusi 12,5 grāmatas. Vismazāk grāmatu esmu izlasījusi janvārī (7, jo nedēļu, ko pavadīju Spānijā, neizlasīju ne lappusi). Turpretī visvairāk izlasīju augustā (20, paldies, Bout-of-books-11.0).
  • No izlasītajām 21 grāmata ir iekļuvusi manā mīļāko grāmatu plauktiņā;
  • Esmu pārlasījusi 10 grāmatas, no kurām 2 gada laikā esmu pārlasījusi vairākkārt ("Mūsu zvaigžņu vaina" un "Starp pelēkiem toņiem");
  • Pabeigtas 6 triloģijas / sērijas, no kurām 4 ir pilnīgi izlasītas / pārlasītas šī gada laikā ("Haosa spēle"; "Delīrijs"; "Citādie"; "If I Stay"; "Spaidervika hronikas"; "Bada spēles")
  • Esmu piedalījusies 4 lasīšanas maratonos, no kuriem 2 ir ilguši nedēļu, un pārējie divi -  3 dienas katrs, kas nozīmē, ka kopumā lasīšanas maratoni ilguši 20 dienas, kuru laikā izlasītas tikai 26 grāmatas.
  • Mazliet paskaitīju un secināju, ka šī gada laikā mans grāmatu plaukts ir pieaudzis par  48 grāmatām, no kurām tikai 13 grāmatas ir bijušas dāvanas vai domātas recenzijām, kas parāda, ka es tērēju ļoti daudz naudas grāmatām.
  • Kā arī šogad esmu sākusi lasīt e-grāmatas un tādas ir bijušas 25, un VĒL - esmu izmēginājusi grafiskās noveles - šogad tādas bija 5, bet nākošgad noteikti centīšos lasīt vairāk.



2015:
  1. Izlasīt 100 grāmatas. Tā kā šogad to paveicu bez īpašām problēmām, domāju, ka arī nākošgad tas veiksies labi.
  2. Izturēt Book Buying Ban 2.0. Tā kā pirmais bans mums ar Sintiju nepalīdzēja, uztaisījām otru versiju (kas, šķiet, arī īpaši nepalīdz ;d), bet nākamajā gadā centīšos pirkt mazāk grāmatu (jā, jā, Kate, kuru tu te gribi piemānīt?)
  3. Pabeigt 7 triloģijas / sērijas. Zinu, ka tas izskatās pēc liela skaitļa, bet, tā kā vairākās sērijās man jāizlasa vien pēdējās 2 grāmatas, tas nevarētu būt pārāk mokoši.
  4. Pārlasīt 10 grāmatas. Jau tagad man ir neliela kaudzīte ar grāmatām, kuras vēlos nākošgad pārlasīt, tāpēc 10 nav tik daudz.
  5. Izveidot TBR JAR, kurā ievietotas lapiņas ar 24 lasīšanas uzdevumiem, kas gada laikā jāpaveic.
  6. Un vispār - nespiest sev lasīt tad, kad negribas, bet izbaudīt lasīšanu pilnīgi!
  7. ... Kā arī - vēlos lasīt šādas grāmatas:
  • Andrew Smith "Winger"
  • J.K.Rowling "Harry Potter" (visa sērija)
  • Marissa Meyer "Cinder"
  • Cassandra Clare "Clockwork Angel"
  • Kerstin Gier "Ruby Red"
  • Scott Westerfeld "Uglies"
  • Beth Revis "Across the Universe"

  • Coleen Hoover "Maybe Someday"
  • Amie Kaufman "These Broken Stars"
  • Paullina Simons "The Bronze Horseman"
Par dažiem no šiem izaicinājumiem būs atsevišķi raksti, tāpēc gaidiet arī tos!


 

 
 
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru