otrdiena, 2021. gada 6. jūlijs

MID YEAR BOOK FREAK OUT TAG 2021

 

Kā jau katru gadu, arī šogad izlēmu izpildīt pusgada lasīšanas tagu jeb mid year book freak out tag, atskatīties atpakaļ uz pusgada laikā izlasīto un izveidot šādus tādus plānus gada otrajai pusei.

Kopumā 6 mēnešu laikā esmu izlasījusi 56 grāmatas, no kurām 9 jau biju lasījusi iepriekš. Sadalot pēc vērtējuma, sanāk šādi (ieskaitot pārlasītās grāmatas):

  • 5 zvaigznes - 11 grāmatas
  • 4 zvaigznes -  31 grāmatas
  • 3 zvaigznes -  13 grāmatas
  • 2 zvaigznes - grāmata
  • 1 zvaigzne - grāmatas
Tāpat šo mēnešu laikā iesāku, bet nepabeidzu 1 grāmatu: Home Before Dark by Riley Sager

Arī šogad esmu izlasījusi diezgan daudz nesen iznākušas grāmatas. 
  • 2021. gadā iznākušas grāmatas: 8 grāmatas
  • 2020. gadā iznākušas grāmatas: 11 grāmatas
Nu ko, tagad ķersimies klāt jautājumiem.


1. Labākā šogad izlasītā grāmata: 

Esmu izlasījusi diezgan daudz labu grāmatu, bet, lai neatkārtotos citos jautājumos, minēšu šo: 


Vēl dažas izcilas grāmatas:

  • Angie Thomas "Concrete Rose";
  • K. A. Tucker "Forever Wild";
  • Anne Blankman "The Blackbird Girls".
2. Labākais šogad izlasītais sērijas turpinājums:


3. Nesen izdota grāmata, ko vēlies, bet neesi paspējis izlasīt:

Ir daudz tādu grāmatu, tāpēc minēšu vairākas, un gada beigās redzēsim, kuras no grāmatām esmu arī izlasījusi. 

  • Nicola Yoon "Instructions for Dancing";
  • Kelsey Rodkey "Last Chance Books";
  • Mila Nicks "For Vacation Only";
  • Ellen Oh "Finding Junie Kim".
4. Gaidītākā gada otrās puses grāmata:

Gada otrajā pusē noteikti iznāks daudz labu grāmatu, bet nav tā, ka es ar nepacietību gaidītu kādu konkrētu grāmatu.

5. Vislielākā vilšanās:

Atskatoties atpakaļ, šķiet, ka šogad bija diezgan daudz vilšanos...

  • Stacey Lee "Luck Of The Titanic";
  • Shaw Kuzki "Soul Lanterns";
  • Mikki Daughtry & Rachel Lippinkott "All This Time";
  • Courtney Summers "Sadie";
  • Amy Plum "After The End".
6. Lielākais pārsteigums:

Arī šeit minēšu vairākas grāmatas, jo negaidīju, ka man tās tik ļoti patiks.

  • Kami Garcia "Broken Beautiful Hearts";
  • Beth Revis "Across The Universe";
  • Tamara Ireland Stone "Click'd".
  • Sophie Anderson "The Girl Who Speaks Bear".
7. Jauns mīļākais autors:


Kā jau teicu pagājušajā gadā, kāds autors kļūst par manu iemīļoto autoru tikai tad, kad esmu izlasījusi vismaz 2-3 viņa grāmatas, tāpēc man nav parādījušies mīļākie autori, bet varu minēt autorus, kuru grāmatas man ļoti patika un es noteikti lasīšu vēl: Riley Sager, Tamara Ireland Stone, Jessi Kirby, Katy Upperman.

8. Jaunākā simpātija:

Joprojām Džona (Jonah) no "The Simple Wild" sērijas, kā arī Mati no "The Impossibility of Us", viņš bija tik mīļš un sirsnīgs, I can't.

9. Jauns mīļākais varonis:

Diemžēl nevaru šobrīd nosaukt nevienu konkrētu varoni, ja nu vienīgi jau iepriekšējā jautājumā minētie Jonah un Mati.

10. Grāmata, kuras dēļ raudāji: 

Neesmu šogad raudājusi nevienas grāmatas dēļ. 

11. Grāmata, kas padarīja tevi laimīgu:

Katy Upperman "The Imposibility Of Us", Sandhya Menon "10 Things I Hate About Pinky".


12. Mīļākā grāmatas ekranizācija, ko esi šogad redzējis:

Neesmu redzējusi nevienu jaunu grāmatas ekranizāciju, woops.

13. Mīļākā recenzija, ko esi uzrakstījis šogad:

Ņemot vērā, ka esmu uzrakstījusi tikai dažas recenzijas, tad minēšu "Blackbird Girls" by Anne Blankman

14. Skaistākā grāmata, ko esi iegādājies / saņēmis / izlasījis šogad:

Šogad esmu izlasījusi daudz grāmatu ar ļoti skaistiem vākiem, bet minēšu šo:



15. Grāmatas, ko vēlies izlasīt līdz gada beigām:

Tādu grāmatu ir tiešām daudz, bet nosaukšu tikai dažas (neiekļaujot grāmatas no 3. jautājuma):

  • Loan Le "A Pho Love Story";
  • Shobha Rao "Girls Burn Brighter";
  • Matt Killeen "Orphan Monster Spy".

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru