sestdiena, 2021. gada 27. februāris

FAR FROM THE TREE by Robin Benway

Pagājušā gada vasarā lasīju Robinas Benvejas grāmatu "Emy & Oliver", kura man ļoti patika, tāpēc gribēju izlasīt arī šo grāmatu, sevišķi ņemot vērā, ka tieši "Far From the Tree" ir ļoti populāra un augsti novērtēta.

Šī ir grāmata par 3 jauniešiem - brāli un divām māsām -, kuri nemaz nezina, ka viņiem ir radinieki. Tomēr pienāk diena, kad viņi satiekas, un viņu dzīve mainās uz visiem laikiem...









Ja godīgi, man nemaz nav daudz, ko teikt par šo grāmatu. Man patika galvenie varoņi un šķiet, ka neesmu iepriekš lasījusi grāmatu par radiniekiem, kuri nemaz nav zinājuši par otra eksistenci. Man patika, kā viņi mēģināja atrast savu bioloģisko mammu un attiecības ar viņu audžu vecākiem bija interesantas, turklāt man ļoti patika vecākās māsas, Greisas, līnija, taču kopumā šķiet, ka šī bija samērā viduvēja grāmata, kuru noteikti diezgan ātri aizmirsīšu. 

Tomēr šo grāmatu var izlasīt diezgan ātri un nav daudz jādomā, tāpēc tā ir laba atpūtas brīžiem. 


6/10





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru