sestdiena, 2021. gada 27. februāris

THE LAST TIME I LIED by Riley Sager

Par šo autoru un viņa darbiem uzzināju jau pirms kāda laika, tomēr līdz šim gadam nebija sanācis izlasīt nevienu viņa grāmatu, taču esmu priecīga, ka beidzot to esmu izdarījusi, jo Railija Seigera grāmatas (vismaz šī) atstāja uz mani diezgan labu iespaidu. 

Pēdējos 15 gadus galvenā varone Emma Deivisa ir pavadījusi, cenšoties aizmirst notikumus nometnē, kad trīs meitenes no Emmas mājiņas devās uz mežu un pazuda. Emma ir māksliniece, un viņas darbi piesaista Frančeskas Harisas uzmanību, kura turklāt ir arī šīs pašas nometnes vadītāja. Viņa uzaicina Emmu kļūt par mākslas skolotāju nometnē, un tagad Emmai ir jāatgriežas vietā, kuru viņa tik ļoti centās aizmirst.


Ja godīgi, pirms lasīšanas es mazliet uztraucos, jo vāks izskatās diezgan biedējoši, un es esmu īsta zaķpastala, tāpēc nezināju, vai man šī grāmata patiks, tomēr biju ļoti patīkami pārsteigta. 

Nav noslēpums, ka man ļoti patīk grāmatas, kas notiek nometnē, nezinu pat īsti, kāpēc. Varbūt tāpēc, ka man pašai ir lieliskas atmiņas no nometnes un līdzīgas grāmatas ir kā nostaļģija. Protams, šī bija cita veida grāmata, ne tik gaiša un jauka, kā citas, un brīžiem bija arī biedējoši, bet tas galu galā ir trilleris, tam jābūt mazliet biedējošam. 

Vienīgais, kas man nepatika, bija tas, ka autors it kā iesāka mīlas līniju, kuru īsti nemaz neattīstīja un tikai beigās mēs ieraugām mazliet no varoņu mīlas attiecībām, tomēr būtu forši, ja arī cauri grāmatai viņi būtu kopā. 

Lai nu kā, man ļoti patika tas, kā grāmatā atklājās patiesība - palēnām un kopā ar galveno varoni. Ja godīgi, es nemaz neparedzēju patiesību, kas tika atklāta grāmatas pēdējās lappusēs. Ja jums patīk trilleri un mistērijas, šī noteikti ir ļoti laba grāmata, kuru varu droši ieteikt. 

8/10

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru